زمان : 11 Ordibehesht 1397 - 12:03
شناسه : 144749
بازدید : 10841
دیدار همیاران خدمات شهری با شهردار یزد دیدار همیاران خدمات شهری با شهردار یزد همیاران خدمات شهری، شورای دانش آموزان و منتخبین مسابقه طرح وقت شناسی دبستان دخترانه شهید دکتر مفتح با شهردار یزد دیدار کردند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد با همت مسئولین منطقه دو شهرداری یزد و شرکت خصوصی، همیاران پرشور و نشاط خدمات شهری در محل شهرداری مرکزی یزد حضور یافتند و با مهدی جمالی نژاد دیدار نمودند.

شهردار یزد در این  دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روزکارگر و معلم، سخنانی را در زمینه بحث خدمات شهری و نقش معلمی این عزیزان در انتقال آموزه های بهداشتی مدیریت پسماند به  دوستان، معلمان، خانواده ها و شهروندان ایراد نمود.

قرائت متنی شورانگیز با عنوان من یک همیارم از سوی منتخب همیاران مدعو، پخش تیزر فعالیت آموزشی و خدماتی شهرداری منطقه دو با عنوان طرح همیار خدمات شهری از بخش های  دیگر این دیدار بود.

در پایان این دیدار همیاران با اهدای شاخه گل از زحمات مهدی جمالی نژاد در خصوص زیباتر شدن شهر جهانی یزد تشکر نمودند و شهردار نیز جوایزی را به رسم یادبود و تشکر از همکاری همیاران به آنان اهدا نمود.