زمان : 06 Ordibehesht 1397 - 15:46
شناسه : 144695
بازدید : 6167
تامین گوشت مصرفی شهرستان بافق از طریق کشتارگاه های دام شهرستان های همجوار صورت می گیرد. مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان بافق اعلام کرد تا بازسازی کامل کشتارگاه بافق: تامین گوشت مصرفی شهرستان بافق از طریق کشتارگاه های دام شهرستان های همجوار صورت می گیرد. دکتر احسان زارع با اعلام این خبر گفت: باتوجه به تعطیلی کشتارگاه بافق به دلیل تعمیر و بهسازی این واحد در حال حاضر عمده کشتار شهرستان بافق در کشتارگاه دام بهاباد در حال انجام است و هیچگونه نگرانی در باب تامین و سلامت گوشت مورد نیاز مردم وجود ندارد.

مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان بافق اعلام کرد تا بازسازی کامل کشتارگاه بافق:

تامین گوشت مصرفی شهرستان بافق از طریق کشتارگاه های دام شهرستان های همجوار صورت می گیرد.

دکتر احسان زارع  با اعلام این خبر گفت: باتوجه به تعطیلی کشتارگاه بافق به دلیل تعمیر و بهسازی این واحد در حال حاضر عمده کشتار شهرستان بافق در کشتارگاه دام بهاباد در حال انجام است و هیچگونه نگرانی در باب تامین و سلامت گوشت مورد نیاز مردم وجود ندارد.

دکتر احسان زارع با بیان آنکه یکی از رسالت های دامپزشکی نظارت بهداشتی و شرعی بر ذبح  دام های سبک و سنگین می باشد گفت: در حال حاضر  نظارت بر کشتار دام در کشتارگاه بهاباد در تمام مراحل توسط مسئول فنی- بهداشتی انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: ماهانه بیش از 1400  راس دام سبک و 120 راس دام سنگین متعلق به این شهرستان، در کشتارگاه دام بهاباد ذبح می شود.

لازم به ذکر است کشتارگاه دام بهاباد در سال 96 توسط شهرداری به طور کامل بازسازی و خط کشتار دام سبک و سنگین در آن استقرار یافته است.