زمان : 23 Farvardin 1397 - 10:52
شناسه : 144527
بازدید : 6756
بازدید مدیرکل دفتر حراست مرکزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد بازدید مدیرکل دفتر حراست مرکزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد مدیرکل دفتر حراست مرکزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای فرمودند: تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از کالای ایرانی وظیفه ما را سنگین تر کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، رحمت اله مهنی در جلسه ای با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، معاونین و روسای ستادی  این اداره کل اظهار داشتند: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است تکلیف ما سنگین تر شده است.

وی افزود: اگرچه کار و رسالت سازمان ارائه آموزش های مهارتی در جهت اشتغال است اما مراکز آموزشی سازمان با استفاده از کالای ایرانی و دقت و برنامه ریزی بیشتر و بهتر برای تحقق شعار سال تلاش نمایند .

وی با بیان اینکه مراکز آموزش فنی و حرفه ای خط مقدم کار سازمان هستند خواستار به کارگیری همتی مضاعف در سال جاری برای ارتقاء سطح کمی وکیفی آموزش های فنی وحرفه ای به ویژه آزمون های عملی در مراکز شد و اضافه کرد: در کنار این، بخش خصوصی نیز با حمایت وتقویت می تواند کمک بزرگی در اجرایی نمودن شعار امسال برای سازمان باشد.

مهنی در ادامه بابیان اینکه می توان با تغییر شیوه های آموزش در سال جدید به سمت کارآمدی بیشتر آموزش ها حرکت کرد افزود: یکی از مولفه هایی که به ما کمک خواهد کرد در امر آموزش موفق تر عمل کنیم عملیاتی کردن تیم های نظارتی و بازدید میدانی از مراکز آموزشی و کارگاه های با هدف کیفیت بخشی به آموزش های مهارتی است.

در ادامه این جلسه افضلی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان به ارائه گزارشی مختصر از فعالیت های صورت گرفته در حوزه مختلف (آموزشی،عمرانی و...)اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد و مراکز در سال96 پرداختند.