زمان : 23 Farvardin 1397 - 10:51
شناسه : 144526
بازدید : 6822
مسئول امور کشتارگاه های استان یزد از مراحل بهسازی وتوسعه کشتارگاه دام بافق بازدید به عمل آورد. به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بافق: مسئول امور کشتارگاه های استان یزد از مراحل بهسازی وتوسعه کشتارگاه دام بافق بازدید به عمل آورد. دکتر سید مهدی موسوی پور، مسئول امور کشتارگاه های اداره کل دامپزشکی استان یزد از مراحل بهسازی و توسعه کشتارگاه دام شهرستان بافق بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بافق:

مسئول امور کشتارگاه های استان یزد از مراحل بهسازی وتوسعه کشتارگاه دام بافق بازدید به عمل آورد.

 دکتر سید مهدی موسوی پور، مسئول امور کشتارگاه های اداره کل دامپزشکی استان یزد از مراحل بهسازی و توسعه کشتارگاه دام شهرستان بافق بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه قرار گرفت.

در این بازدید که کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان نیز حضور داشتند، توصیه های لازم در خصوص اصلاح ساختاری به پیمانکاران داده شد و نماینده شهرداری در خصوص وضعیت کشتارگاه و عملیات اجرای طرح گزارش لازم را ارائه داد.

مسئول امور کشتارگاه های استان یزد با ابراز خرسندی از پیشرفت کارها در کشتارگاه دام بافق جهت رفع نواقص آن افزود: در صورت همکاری شهرداری، گام اساسی جهت کاهش کشتارهای غیر مجاز در شهرستان برداشته خواهد شد.

دکتر موسوی پور ضمن برشمردن اهمیت کشتارگاه ها در تامین غذای مردم، اجرای طرح پیش سرد گذاری لاشه ها را در تمامی کشتارگاه های استان امری ضروری دانست و افزود: با توجه به قرارگیری گوشت قرمز در سبد غذایی روزانه مردم و نقش گوشت غیربهداشتی در انتقال برخی بیماری های مشترک از جمله تب خونریزی دهنده کریمه کنگو،  همکاری دستگاه های متولی و نظارت همه جانبه بهداشتی را می طلبد.
این مقام مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد با تلاش شهرداری محترم شاهد شروع بکار به موقع این واحد و تأمین گوشت سالم مورد نیاز شهروندان باشیم.