زمان : 23 Farvardin 1397 - 10:50
شناسه : 144522
بازدید : 6617
امیدوارم کتابخوانی به عادتی پسندیده در مردم بدل شود رمان‌نویس معلول مهریزی: امیدوارم کتابخوانی به عادتی پسندیده در مردم بدل شود رمان‌نویس معلول گردکوهی در روزهای آغازین سال جدید از کتابخانه حاج علی اکبر محبوبی روستای گردکوه در شهرستان مهریز دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، علیرضا محسنی، مسئول کتابخانه روستایی حاج علی اکبر محبوبی از بازدید حمیده اکبر جعفری، نویسنده و رمان نویس اهل این روستا از کتابخانه خبر داد و گفت: اکبرجعفری، نویسنده معلول گردکوهی، از نویسندگان توانمند و پرکار شهرستان است که تاکنون 10 رمان از وی چاپ شده است.

وی افزود: کتاب‌های اکبر جعفری، بیشتر با رویکرد مسائل اجتماعی نگارش یافته و این نویسنده در آثار خود به مشکلات و مسائل زندگی بانوان توجه ویژه‌ای دارد.

حمیده اکبر جعفری نیز در حاشیه این بازدید که یک ساعت به طول انجامید، گسترش فرهنگ کتابخوانی و اهدای کتاب در جامعه را از مهم‌ترین دغدغه‌های فرهنگی خود عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد کتابخوانی و انس با کتاب به عادتی پسندیده در میان مردم ما بدل شود.

وی همچنین با اعلام اینکه آثار جدیدی در دست نگارش دارد، قول اهدای 300 عنوان کتاب و هم چنین یک نسخه از رمان‌های خود به کتابخانه روستای گردکوه را داد.

کتابخانه عمومی حاج علی اکبر محبوبی روستای گردکوه، بهمن‌ماه سال گذشته با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و خیر کتابخانه‌ساز این مجموعه افتتاح شد.