زمان : 19 Farvardin 1397 - 09:44
شناسه : 144470
بازدید : 6276
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد؛ جامعه ما هنوز به ارزش و جایگاه واقعی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای واقف نیست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد؛ جامعه ما هنوز به ارزش و جایگاه واقعی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای واقف نیست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه جامعه ما هنوز به ارزش و جایگاه واقعی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای واقف نیست، گفت: نیروی ماهر و فنی از عناصر ملموس قدرت در جوامع امروزی محسوب می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد به نقل از ایلنا، علی ربیعی در دیدار نوروزی با کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تأکید کرد: دو برنامه مهم دولت در سال حمایت از کالای ایرانی، فقرزدایی و کاهش فقر مطلق و همچنین ایجاد اشتغال می‌باشد.

دکتر ربیعی بیان داشت: امسال را در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان سال «انجام کارهای کوچک» در نظر گرفته‌ام و امیدوارم که هریک از ما در فضای همدلی و یکدستی با انجام کاری کوچک شاهد نتایج بزرگی در زندگی مردم باشیم.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که در سال نو با نگاه، افکار و رفتار نو در خودمان، سازمان و جامعه منشاء تغییرات سازنده باشیم.

وزیر تعاون با اشاره به تقارن سال جدید با میلاد حضرت علی (ع) و عید بزرگ مبعث تأکید کرد: خانواده سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در سال نو مسؤولانه و با روحیه‌ای خوب در تحقق اهداف کاهش فقر و ایجاد اشتغال جدی‌تر ظاهر شوند.

وی با بیان اینکه روحیه، امید و مهارت جامعه را متحول می‌سازد، اظهار داشت: همه ما در برابر مردم و جامعه و برای بهبود زندگی هم وطنانمان مسؤولیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه افزود: در سال جاری در راستای ایجاد اشتغال و کاهش فقر و نابودی فقر مطلق باید در دل گروه‌های هدف آموزش‌های مهارتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، روستا‌ها و شهرهای کوچک، کارخانجات، دانشگاه‌ها و.... ورود کنیم.

وی بیان داشت: دانش، نیروی انسانی توانمند و گستردگی مکانی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور از جمله نقاط قوت این سازمان است.

دکتر ربیعی در ادامه برنامه‌ریزی برای توانمندسازی منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور را ازجمله اولویت‌های سال ۱۳۹۷ عنوان کرد.

وزیر تعاون بر ایجاد حلقه فکر در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برای تحرک همکاران علاقمند و تلاشگر و بهره‌مندی از ایده‌های نو در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و... تأکید کرد.