زمان : 18 Farvardin 1397 - 01:21
شناسه : 144458
بازدید : 6805
تشکیل اولین جلسه سلامت زائرین حج تمتع در جمعیت هلال احمر استان یزد تشکیل اولین جلسه سلامت زائرین حج تمتع در جمعیت هلال احمر استان یزد تشکیل اولین جلسه سلامت زائرین حج تمتع در جمعیت هلال احمر استان یزد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در دیدار با پزشکان حج و زیارت از آمادگی این جمعیت در خصوص انجام امور معاینات پزشکی و سلامت زائرین حج تمتع 97 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد: دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هدف از تشکیل این جلسه را که با حضور علی اصغر شریفی مدیرکل حج و زیارت استان صورت گرفت اهمیت توجه به سلامت زائرین سرزمین وحی برشمرد.

حرازی زاده در ادامه خطاب به پزشکان حج و زیارت گفت: یکی از عوامل مهم جهت تسهیل در امر معاینات زائرین همکاری و تعامل با مدیران و عوامل اجرایی کاروانها میباشد. وی دقت نظر و اهمیت لازم در خصوص عدم اعزام افرادی که بنا به هر دلایلی شرایط اعزام را ندارند خواستار شد، و در خصوص تکمیل کارت شناسایی، انجام مشاوره برای افراد مسن و تهیه مستندات لازم، درج سوابق بیماری و داروهای مصرفی و.... درپرونده زائرین و انتقال آن به سامانه تاکید نمود.

علی اصغر شریفی مدیر کل حج و زیارت استان در این جلسه گفت: در حال حاضر استان یزد رتبه نخست کشور در خصوص اعزام زائر به حج تمتع 97 را دارد.

شریفی همچنین بیان داشت سهمیه زائرین حج تمتع استان با پیش ثبت نام 2442 نفر در قالب 19 کاروان شروع شد و با توجه به تقاضای بسیار زیاد همشهریان 3 کاروان دیگر اضافه شده و هم اکنون تعداد زائرین استان برای حج تمتع 97 به 3010 نفر رسیده است.