زمان : 20 Esfand 1396 - 18:11
شناسه : 144282
بازدید : 8348
برگزاری جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد برگزاری جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از تشکیل جلسه شوراي اداری اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان خبر داد

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان یزد، افضلی  در جلسه شوراي اداری اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان که با حضور معاونین ، روسای ادارات و  واحدهای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در محل سالن ولایت اداره کل تشکیل شد، هدف از تشکیل این جلسه را ارائه گزارش واحدهای حراست، خدمات ماشینی، امور عمومی و پشتیبانی  و واحد بسیج طبق سند اجرایی سال 1396 ،تشریح دستورالعمل حقوق شهروندی و  استقرارمیز خدمت عنوان نمود .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن عرض تبریک میلاد حضرت فاطمه(س) و مقام والای زن، این روز را به کلیه روسای ادارت و کارشناسان در واحدهای آموزشی وپشتیبانی اداره کل تبریک عرض نمودند .

افضلی با اشاره به اجرای 98 درصدی تعهدات در حوزه آموزش، بازرسی از مراکز را نظارت بر امور و رفع مشکلات داستند و بر ارسال گزارش های بازرسی به مراکز واعلام نقاط قوت وضعف برای رفع مشکلات مراکز تاکید کردند .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در خصوص نظارت بیشتر برنحوه ثبت  مرخصی،ماموریت وکسر کار پرسنل ،حجم بالای کار در واحد حراست وخدمات ماشینی ، بازدید و نظارت بر روی مهمانسراها، استفاده از خودروهای دولتی در ایام نوروز،مطالب مبسوطی بیان نمودند.

در پایان مدیرکل ضمن اعلام پاسخگویی به همکاران در روزهای دیگر هفته، روزهای سه شنبه را روز ملاقات عمومی ویژه پرسنل اعلام کردند و از کلیه ادارات جهت ارائه گزارشات تشکر نمودند و عنوان نمودند جلسه دیگری تا پایان سال برگزار خواهد شد

در ادامه جلسه رضا نویدی، معاون اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن تبریک مقام زن بیان نمودند حقوق شهروندی از سفارشات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور میباشد و با توجه به اهمیت موضوع و با عنایت به اینکه دستورالعمل مربوطه قبلا به مراکز ارسال گردیده مجددا در جلسه مطرح و مورد تاکید قرار گرفت و ضمن قرائت دستورالعمل حقوق شهروندی و استقرار میزخدمت، مواردی در این راستا بیان نمودند،  ضمناً اشاره شد دوره آموزشی با عنوان حقوق شهروندی 1396 در اداره کل  برگزار خواهد شد .

در این جلسه واحدهای  حراست، خدمات ماشینی، امور عمومی و پشتیبانی  و واحد بسیج ،گزارش عملکرد یکساله خود را در حوزه های مربوطه ارائه نمودند .

در ادامه سایر اعضای به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطرح شده درجلسه مربوط به آموزشهای مهارتی و اشتغال پرداختند .