زمان : 19 Esfand 1396 - 21:24
شناسه : 144278
بازدید : 10754
غرس ۱۳۹۶ اصله نهال در یزد با اجرای پویش مردمی# درختی ـ برای ـ آینده غرس ۱۳۹۶ اصله نهال در یزد با اجرای پویش مردمی# درختی ـ برای ـ آینده در سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و به مناسبت روز درختکاری، ۱۳۹۶ اصله نهال از سوی ۴۳ گروه مردم نهاد، مسئولان و مدیران ادارات شهرستان یزد در محل بلوار نصر در مجاورت دروازه قرآن و در قالب پویش مردمی # درختی ـ برای ـ آینده کاشته شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری یزد در قالب پویش مردمی # درختی ـ برای ـ آینده و به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، ۱۳۹۶ اصله نهال از انواع انار، زیتون و نخل زینتی (پالم) در مجموعه ۳۲۵ هکتاری واقع در بلوار نصر در مجاورت دروازه قرآن غرس شد.

در این پویش که به یمن ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) در سالروز میلاد این بانوی گرانقدر و روز مادر برگزار شد بیش از ۲۰۰۰ نفر از همشهریان شامل ۴۳ گروه مردم نهاد، خانواده های شهدا، ورزشکاران، هیأت های مذهبی، هنرمندان و مدیران دستگاههای مختلف از جمله شهردار یزد، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان شهرداری و سازمان های تابعه حضور داشتند.

از جمله جلوه های ویژه این پویش حضور کودکان و نوجوانان در کنار خانواده های خود بود که درخت زندگی برای آیندگان کاشتند.

هدف از برگزاری این پویش، افزایش مشارکت و همدلی شهروندان به منظور ساختن شهری آباد و پویا با حضور و مشارکت سازمان های مردم نهاد می باشد.

در پویش مردمی # درختی ـ برای ـ آینده علاوه بر غرس نهال، با همکاری اداره ورزش و جوانان برنامه های شاد و متنوعی از جمله دارت، تیراندازی با کمان و طناب کشی نیز به اجرا درآمد.

برندگان مسابقات انجام شده در این پویش با مراجعه به هیأت های ورزشی مربوطه جوایز خود را دریافت نمایند.