زمان : 09 Esfand 1396 - 08:51
شناسه : 144161
بازدید : 7606
انتقاد شدید از روحانی / باید بخاطر وجود استاد سکولار لیبرال دوتابعیتی جاسوس، ابراز تاسف می کرد! انتقاد شدید از روحانی / باید بخاطر وجود استاد سکولار لیبرال دوتابعیتی جاسوس، ابراز تاسف می کرد! روزنامه رسالت در سرمقاله خود نوشت:یک استاد دانشگاه که عالی‌ترین مدارج علمی را از دانشگاه‌های معتبر آمریکا در زمینه حقوق بین الملل و جامعه‌شناسی دارد، در معتبرترین دانشگاه‌های کشور تدریس می‌کند. سر کلاس هم یک کلمه از خدا و قیامت و پیامبر و وحی و... نمی گوید، مبلّغ و مروّج لیبرالیسم و سکولاریسم هم هست، یک دفعه سر از یک سرویس جاسوسی در‌می‌آورد و سرّی‌ ترین اسرار کشور در حوزه دفاعی را در اختیار دشمن قرار می‌دهد.
رئيس جمهور به عنوان رئيس شوراي عالي امنيت ملي و رئيس‌ شوراي عالي انقلاب فرهنگي حداقل بايد در نشست جشنواره خوارزمي از چنين پديده‌اي اظهار تأسف مي‌كرد و به علم سكولار، علم غير ديني يا به قول خودش ضد ديني و ضد مردمي لعنت مي‌فرستاد. اين استاد دانشگاه پس از رو شدن دستش در خيانت به ملت، خودكشي مي كند، امري كه در هيچ مذهب و ديني در جهان و هيچ مكتب مادي، مشروع و معقول نيست. رئيس جمهور به جاي هشدار به دانشگاه‌ها در مورد اساتيد دوتابعيتي و زيان علوم انساني متكي بر تفكر مادي، مي‌آيد اسلامي شدن علوم انساني را با عبارات موهن و غير واقعي تخطئه مي‌كند.
 
به گزارش پایگاه خبری یزد فردا، او به جاي تشكر از هوشياري نيروهاي امنيتي در كشف و خنثي كردن اين باند جاسوسي، در نشست جشنواره خوارزمي مي گويد: «اين حرف درستي نيست كه ما به اساتيد و پژوهشگران خود مشكوك باشيم.» اولاً كسي اين حرف را  نزده است، غالب اساتيد دانشگاه‌هاي ما مسلمان و مردم دوست و علاقه‌مند به نظام هستند. ثانياً در اين مورد خاص، مشكوك نيستيم، يقين داريم اين جماعت به اصطلاح استاد و پژوهشگر با اسناد غير قابل انكار عليه ملت و مصالح ملي به عنوان يك شهروند آمريكايي، اسرائيلي و انگليسي عمل مي كردند. مردم امروز هزار مسئله محيط زيستي دارند؛ ريزگردها، آلودگي ها، خشك كردن تالاب‌ها و... برخي بزرگان علم غير ديني در دانشگاه و دستگاه اجرايي محيط زيست به جاي حل اين مشكلات دنبال جاسوسي براي دشمن و لو دادن مقرهاي موشكي و رصد تأسيسات هسته اي ما بودند.