زمان : 29 Bahman 1396 - 12:42
شناسه : 143992
بازدید : 5358
برگزاری دوره آموزشی روانشناسی مهارتهای ارتباطی ویژه مربیان جدیدالاستخدام برگزاری دوره آموزشی روانشناسی مهارتهای ارتباطی ویژه مربیان جدیدالاستخدام سرپرست معاونت آموزش،برنامه ریزی وپژوهش اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان از برگزاری دوره آموزشی روانشناسی مهارتهای ارتباطی ویژه مربیان تبدیل وضعیت شده استان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد،فراشاهی در تکمیل خبر گفت: دوره آموزشی روانشناسی مهارتهای ارتباطی ویژه مربیان جدیدالاستخدام در استان با هماهنگی مرکز تربیت مربی کرج  در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 خواهران یزد برگزارگردید .

سرپرست معاونت آموزش،برنامه ریزی وپزوهش اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان افزود: کلیه مربیان تبدیل وضعیت شده در استان موظف به گذراندن این دوره آموزشی هستند و در گذشته مربیان پس از تبدیل وضعیت و استخدام به مرکز تربیت مربی در کرج اعزام میشدند اما در این مرحله این دوره در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار میشود .

فراشاهی با اشاره به این که طول دوره به مدت 3۰ ساعت است تصریح کرد : در راستای تسهیل در ایاب وذهاب مربیان در پی درخواست های مکرر آنها مبنی بر برگزاری این دوره درمرکز استان ،رایزنی هایی را با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور انجام دادیم و موفق به اخذ مجوز برای برگزاری این دوره در استان شدیم .

همزمان با برگزاری این دوره مسئولین ستادی اداره کل ضمن بازدید از روند برگزاری دوره به اهمیت فراگیری روانشناسی مهارتهای ارتباطی توسط مربیان جدیدالاستخدام اشاره نمودند.