زمان : 28 Bahman 1396 - 10:05
شناسه : 143968
بازدید : 6678
جلسه بررسی روند اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در اداره کل آموزش فنی وحرفه ای یزد جلسه بررسی روند اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در اداره کل آموزش فنی وحرفه ای یزد مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد از برگزاری جلسه بررسی روند اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در این اداره کل خبر داد . ‏

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد، افضلی در تکمیل خبرگفت: هدف از این جلسه را بررسی روند اجرایی نمودن طرح کار ورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی برای  واحد های آموزشگاههای فنی وحرفه ای آزاد استان اعلام نمود .

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد افزود: این جلسه با حضور خانم آیت اللهی مدیر کارآفرینی واشتغال اداره کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان  ،معاونت آموزش ،برنامه ریزی وپژوهش اداره کل، مدیرعامل و اعضاء انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد استان وجمعی مدیران آموزشگاههای آزاد و کارشناسان ادارات تابعه این اداره کل برگزار شد.

افضلی گفت: این جلسه در ارتباط با بخشنامه مشترک وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر کشور در خصوص اجرایی نمودن طرح کارورزی برگزار می شود ؛ طرح کارورزی در راستای هدایت فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار فاقد مهارت جهت فراگیری عملیِ مهارت فنی در محیط کار  و جذب آنان در واحدهای پذیرنده اجرا  می گردد.

ایشان با تاکید به اهمیت موضوع اشتغال جوانان برای مسئولین کشور، افزود: بمنظور تقویت جذب کارورزان، در این طرح تلاش شده است با مشوق های در نظر گرفته شده برای  واحدهای پذیرنده، بستر لازم برای جذب کاروزان فراهم گردد و در اجرای هر چه مطلوب تر این طرح، تلاش مضاعف روسای مراکز و مدیران آموزشگاههای آزاد در استان می تواند بسیار موثر و کارساز باشد.

در ادامه جلسه، خانم آیت اللهی مدیر کارآفرینی واشتغال اداره کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان  ، مفاد دستورالعمل اجرایی طرح کارورزی در استان را برای حاضرین در جلسه تشریح و توضیحات لازم را در خصوص شرایط احراز متقاضیان طرح کارورزی و مشوقها و شرایط لازم برای واحدهای پذیرنده کارورز در این طرح را بطور کامل ارائه نمود و در پایان جلسه به سوالات حاضرین پاسخ داده شد.