زمان : 26 Bahman 1396 - 11:18
شناسه : 143920
بازدید : 5197
350کارگاه دولتی سازمان آموزش فنی وحرفه ای كشور به روز رسانی خواهد شد 350کارگاه دولتی سازمان آموزش فنی وحرفه ای كشور به روز رسانی خواهد شد معاون وزير و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خبر داد: ۳۵۰کارگاه دولتی سازمان آموزش فنی وحرفه ای به روز رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان یزد، دكتر سلیمان پاک سرشت، در آیین آغاز به روزرسانی تجهیزات کارگاه های آموزشی اتومکانیک سراسرکشور که به صورت پایلوت، بيست و پنجم بهمن ماه در استان هرمزگان اجرا شد، گفت: دراین راستا بایستی از ظرفیت های موجود استفاده و برای اشتغالزایی از طريق مهارت آموزی سرمایه گذاری كرد.
وی با بیان اینکه در استان هرمزگان نیاز به آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی باتوجه به جایگاه اين استان بیشتر احساس می شود؛ اظهار داشت در همین راستا ارتقا و بهبود تجهیزات را در برنامه داریم که این مسير را آغاز کرده ایم و تداوم خواهد داشت.
وي افزود: به روزرسانی کارگاه هاي آموزشي اين سازمان درقالب همکاری های بین سازمانی و بین دستگاه ها بسیار اهمیت دارد.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تصریح کرد: طرح به روزرسانی کارگاه ها، سرمایه گذاری بلندمدت است و این موضوع نشان می دهد که آموزش های فنی وحرفه ای و مهارت آموزی در بخش های مختلف دارای اهمیت است.
مهارت مسأله امروز و آينده كشور است/ نهضت مهارت آموزي در حال شكل گيري است
معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با تأكيد بر اين كه مهارت مسأله آینده جامعه ماست و منحصر به امروز نيست، تصریح کرد: نهضت مهارت آموزی در کشور درحال شکل گیری است که توسعه اشتغال را به دنبال خواهد داشت.
دكتر پاک سرشت گفت: با تکیه برامکانات و فرصت هایی که مغفول مانده بود، این طرح را اجرا کرده ایم و ابتکار عملی با همکاری سازمان تملیکی صورت گرفته که انتظار می رود، دستگاه های دیگر هم همکاری بیشتری را با مجموعه آموزش فنی و حرفه ای كشور داشته باشند تا تأكيدات رهبر معظم انقلاب در حوزه مهارت آموزی محقق شود.
رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور با بيان اين كه سال1397 سالی برای تقویت مهارت آموزی است بر استفاده از ظرفیت های توسعه ای استان هرمزگان تأکید کرد.
وي افزود: نیروی انسانی مهارتی مورد نیاز استان را بایستی تربیت کنیم و از ظرفیت ها و فرصت ها برای تربیت نیروی ماهر و مورد نیاز از طریق آموزش هاي فنی وحرفه ای استفاده كنيم.