زمان : 25 Bahman 1396 - 13:22
شناسه : 143908
بازدید : 11316
توفان به شهرستان خاتم، زیان هایی وارد کرد توفان به شهرستان خاتم، زیان هایی وارد کرد وزش توفان همراه با گرد و خاک سه شنبه شب در خاتم خسارت هایی به فضای سبز، واحدهای مسکونی و باغ های کشاوری این شهرستان وارد کرد که میزان زیان وارده در دست بررسی است.

پایگاه خبری یزد فردا،شهردار هرات مرکز خاتم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یک باب خانه نیمه ساز نیز تخریب شد و با شکسته شدن تعدادی از درختان و برخورد با دیوار یاط منازل مسکونی در شهر زیان هایی وارد شد که میزان خسارت در دست بررسی است.
علی صادق زاده، افزود: ستاد بحران شهرداری تشکیل شد و آمادگی کامل با امکانات موجود برای مواجه با هر گونه اتفاق وجود دارد.
همچنین دبیر ستاد بحران شهرستان خاتم گفت: توفان تاکنون خسارت های زیادی به منازل مسکونی، دامداری های سنتی، تاسیسات برق و بخش کشاورزی وارد کردکه برآورد آن در دست بررسی است 
مظاهر عزیزی افزود: سرعت وزش باد صبح امروز به 70 کیلومتر بر ساعت در منطقه ثبت شد و ستاد بحران شهرستان از ساعت سه بامداد روز جاری در آماده باش کامل است و اعضای مرتبط ستاد در حال گشت زنی در راه های شهرستان هستند.
وی یادآور شد: برخی مسیرها برای ساعتی مسدود شد، نیرو های جمعیت هلال احمر، اورژانس و راهداری شهرستان در حال گشت زنی در منطقه هستند.
وی از شهروندان خواست از رفت و آمدهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت قطع برق، مردم آرامش خود را حفط کنند و در صورت امکان از منزل خارج نشوند.
وی یادآور شد: وزش توفان همراه با گرد و خاک در شهرستان خاتم ادامه دارد.
هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری از شهر یزد واقع شده است.