زمان : 23 Bahman 1396 - 14:21
شناسه : 143862
بازدید : 6540
تقدیر از مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد توسط مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تقدیر از مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد توسط مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی توسط مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد تقدیر صورت گرفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، آقای کریم یاوری مدیر کل حمایت از مشاغل  و بیمه بیکاری وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی کشور با ارسال لوح تقدیر مراتب سپاس خود را از تلاش صادقانه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در جهت خدمت رسانی به جامعه کارو تولید اعلام نمودند.

در بخشی از این تقدیرنامه خطاب به مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد آمده است:

خدمت به مردم به ویژه جامعه کار و تولید بدون تردید مرضی درگاه خداوند متعال است. بی شک انجام شایسته وظایف سازمانی در جهت بهبود و ارتقاء عملکرد و دستیابی به اهداف کلان وزارت متبوع، افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آنرا بر عهده کسانی قرار داده که با عمل خالص خویش در مسیر گره گشایی از امور مردم گام بر می دارند. لذا بدینوسیله تقدیر و تشکر خود را به پاس زحمات بی شائبه در جهت پیشبرد اهداف و برنامه ها، اعلام می دارم.

ضمن آرزوی توفیق، امید است با تلاش و همت تمامی دست اندرکاران، این مسیر در سالهای آتی تداوم یابد.