زمان : 21 Bahman 1396 - 11:41
شناسه : 143824
بازدید : 11691
اعزام كاروان سلامت هلال احمر به روستاهاي كم برخوردار منطقه دهشیر شهرستان تفت اعزام كاروان سلامت هلال احمر به روستاهاي كم برخوردار منطقه دهشیر شهرستان تفت اعزام كاروان سلامت هلال احمر به روستاهاي كم برخوردار منطقه دهشیر شهرستان تفت سرپرست جمعيت هلال احمر شهرستان تفت از اعزام کاروان سلامت به روستاهای كم برخوردار منطقه دهشیر شهرستان تفت خبر داد و گفت در این طرح بیش از 70 خانوار از این خدمات بهره مند شدند .

سید جواد میرحسینی با بيان اين خبر اظهار داشت: در راستای تامین اهداف جمعیت و تحقق شعار تامين سلامت انسانها و کاهش آلام و رنجهای بشری کاروان سلامت متشکل از اعضای داوطلب فعال این جمعیت به روستای عبدالله اعزام شدند.

وی همچنین عمده فعالیتهای اين کاروان را ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به نیازمندان در روستاهاي فاقد مراكز بهداشتي و درماني، ویزیت رایگان، پشتیبانی و تامین داروی رایگان ، خدمات پرستاری و سلامت زنان، کودکان و سالمندان و مشاوره بر شمرد.

میرحسینی در ادامه افزود: آموزش خود مراقبتی در روستا از دیگر فعالیتهای مهم این کاروان بود که با موضوع بیماریهای واگیردار در بین زنان، سالمندان و کودکان توسط تیم پزشکی جمعیت (پزشک عمومی، پیراپزشک، تکنسین دارویی، مربیان مشاوره و اعضای داوطلب صورت گرفت.