زمان : 19 Bahman 1396 - 15:26
شناسه : 143792
بازدید : 6074
در دهه مبارک فجر: بازدید مسئولین از نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان مرکز اشکذر در دهه مبارک فجر: بازدید مسئولین از نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان مرکز اشکذر سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اشکذر از بازدید مسئولین شهرستان از نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان مرکز اشکذر خبر داد .

     به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد ، میرجلیلی با اعلام این خبر افزود به مناسبت گرامیداشت دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی ، فنی و حرفه ای شهرستان اشکذر نمایشگاهی از دستاوردهای کارآموزان و مربیان در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اشکذر برپا نموده است..

در این بازدید سرکار خانم دست افشان ،مشاور محترم بانوان فرمانداری ، مدیریت و پرسنل محترم آموزش و پرورش و بانوان ادارات شهرستان حضور داشتند واز نزدیک در جریان روند آموزشی مرکز وفعالیتهای مهارتی کاراموزان قرارگرفتند .

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند در توانمندسازی و تربیت نیروی کار در راستای اشتغال پایدار نقش اساسی و ارزنده‌ای ایفا کند، عنوان کرد: بازدید از این نمایشگاه در طول ایام دهه فجر برای عموم آزاد است.

میر جلیلی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را تشویق کارآموزان به کارآفرینی و تقویت رشته‌هاي بازارمحور آموزش های فني و حرفه‌اي عنوان کرد و گفت: يکي از اهداف اصلي آموزش فنی و حرفه ای رسيدن به نقطه ايده‌آل آموزشي و اشتغالزايي در کشور است.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای اشکذر مهارت را اهرمی در توسعه و پیشرفت جامعه دانست و خاطرنشان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کمک بسزائی در راستای اقتصاد مقاومتی وایجاد اشتغال پایدار در جامعه خواهد داشت.

 گفتنی است در حاشیه این نمایشگاه جشنواره پخت بهترین کیک و ژله و کارگاه آموزشی ژله تزریقی ویژه بازدید کنندگان و کارآموزان مرکز برگزارگردید و از بهترین کیک و ژله تزیین شده بانظر هیات داوران تقدیر به عمل آمد .