زمان : 19 Bahman 1396 - 15:24
شناسه : 143784
بازدید : 5245
امام جمعه مهریز از کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی‌و هنری این شهر دیدن کرد همزمان با ایام‌الله دهه فجر امام جمعه مهریز از کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی‌و هنری این شهر دیدن کرد در ایام بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، امام جمعه مهریز، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان، از کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی و هنری دیدن کردند و دیدن و از تلاش‌های کتابداران خدوم مهریز قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی، امام جمعه مهریز در جریان بازدید از این کتابخانه و دیدار با کتابداران مهریزی، کتابخانه را بهترین مکان برای استفاده مفید از اوقات فراغت دانست.

وی  تأکید کرد: یکی از اهداف مهم متولیان حوزه کتاب و کتاب‌خوانی باید ایجاد فضای مفرح برای کتابخوانان، فراهم کردن منابع مناسب برای آنان و برگزاری برنامه‌های ویژه فرهنگی برای تشویق همه اقشار مردم به مطالعه باشد.

مهدی معتمدی، مسئول کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری مهریز نیز در جریان این بازدید گزارشی از وضعیت منابع موجود کتابخانه، اعضا و برنامه‌های فرهنگی کتابخانه ارائه کرد.

وی بیان داشت: تلاش کتابخانه‌های عمومی این است که با اجرای برنامه‌های فرهنگی مانند نشست کتاب‌خوان، معرفی کتاب‌های مفید، شاهنامه‌خوانی ، مثنوی‌خوانی، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی و نشست‌های قصه‌گویی و نقاشی ویژه کودکان، مردم را به سمت کتاب‌خوانی سوق دهد.

کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان مهریز هم‌اکنون بیش از یک‌هزار و 300 نفر عضو فعال دارد و 27 هزار و 613 جلد کتاب نیز در این کتابخانه موجود است.