زمان : 19 Bahman 1396 - 15:23
شناسه : 143772
بازدید : 6527
پایگاه های شهری نیروی انتظامی بیشترین نقطه تماس گردشگران در هر شهر تلقی می شوند. ملازینلی در دیدار با معاون اجتماعی ناجای یزد: پایگاه های شهری نیروی انتظامی بیشترین نقطه تماس گردشگران در هر شهر تلقی می شوند. سرهنگ مزیدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی یزد با حضور در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با ملازینلی رییس این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، در این دیدار که باحضور عباس ملازینلی رئیس و حمید زارع معاون اجتماعی سازمان فاو، همچنین سرهنگ محمدرضا مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی ناجا ، سرگرد کریمی زاده و وزیری انجام شد، ملازینلی با اشاره به تلاشها، ایثار و فداکاری همه تلاشگران ناجا در اقامه نظم و امنیت در جامعه گفت: باید در زمینه پیشگیری از وقوع جرم خصوصا در میان نسل جوان رویکرد نوین و مناسبی را پیش رو قرار دهیم ، علی رغم تلاش های کارکنان خدوم ناجا در  حوزه اجتماعی و فرهنگی متاسفانه مطالب آموزش شهروندی همگانی بدون شناخت زبان مخاطب منتشر گردیده که نتیجه آن عدم توجه نسل جوان به اینگونه آموزش ها می باشد.

این مقام مسئول در ادامه با پیشنهاد همکاری و امضای تفاهم نامه همکاری در زمینه شناخت مخاطب و روش های ارتباط موثر اجتماعی برای آموزش شهروندی گفت : در این زمینه انتظار داریم پلیس فتا و معاونت اجتماعی محتوای آموزش پیشگیری ، درمان و هرآنچه که شهروندان در رابطه با حقوق اجتماعی، خطرها و نکته ها را باید بدانند، در اختیار سازمان قرار دهد تا برای شروع مرحله تولید گام برداریم.

 

ملازینلی افزود: با توجه به جهانی شدن شهر یزد ، امروز یکی از دغدغه های خیل گردشگران داخلی و خارجی که به یزد وارد میشوند اعتماد و امنیت است که خوشبختانه پلیس در این زمینه خوش درخشیده است و به عنوان مامن این گردشگران تلقی میشود. خوب است که از این فرصت ویژه استفاده نماییم و آموزش شهروندی همگانی و توصیه های پلیس  را در قالب رسانه های نوین و مکتوب به ایشان منتقل کنیم.

 

 در ادامه این دیدار سرهنگ محمدرضا مزیدی ، معاون اجتماعتی فرماندهی ناجا استان یزد با اشاره به گستردگی ماموریت ها و وظایف این معاونت افزود: نگاه نیروی انتظامی به آسیب های اجتماعی یک نگاه اجتماع محور است و سعی ما بر این است که اساس فعالیتها و برنامه های خود را بر این محور دنبال کنیم.

 

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان آمادگی هرگونه همکاری و تعامل با سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی به نفع مردم  را دارد  تا در سایه این تعاملات و همکاری، بسترهای مناسبی برای خواسته مردم که همان ایجاد امنیت  و افزایش آگاهی ایشان می باشد، فراهم شود که ایجاد گفتمان در اطلاع رسانی های سطح شهر یکی از این برنامه ها باشد.