زمان : 18 Bahman 1396 - 14:34
شناسه : 143763
بازدید : 4640
به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر بازدید مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از مراکز آموزشی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر بازدید مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از مراکز آموزشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر از مراکز آموزشی خواهران وبرادران شهر یزد بازدید نمودند.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد،افضلی به همراه رییس اداره آموزش و رییس اداره اموزشگاههای آزاد از کارگاه های آموزشی این مراکز بازدید بعمل آوردند و از نزدیک با مربیان و کارآموزان این مراکز دیدار و گفتگو نمودند. در این بازدید توانمندیها و نقایض این مراکز مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن بازدید از واحدهای اداری اززحمات همکاران در بخش های مختلف مرکز تشکر نمودندو اجرای آموزش های مهارتی را راه گشای مشکل اشتغال جوانان عنوان کردند.

افضلی راه برون رفت از مشکلات بیکاری جامعه را گسترش فرهنگ مهارت آموزی  دانست و یادآور شد: رویکرد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید به گونه‌ای باشد که افرادی که در دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند با روحیه کارآفرینی را که خود موجب اشتغال زائی می شود در جوانان ایجاد کرد .