زمان : 17 Bahman 1396 - 18:07
شناسه : 143751
بازدید : 6979
به مناسبت دهه مبارک فجر: نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان فنی و حرفه‌ای خواهران یزد به مناسبت دهه مبارک فجر: نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان فنی و حرفه‌ای خواهران یزد نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان فنی و حرفه‌ای خواهران یزد به مناسبت دهه مبارک فجر برپا شد .

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد: سرپرست مرکز  آموزش فنی و حرفه‌ای شماره3 خواهران یزد گفت: درسال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و در راستای رسالت و اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور، مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یزد بخشی از فعالیتها و اقدامات خود را در غالب نمایشگاه دستاوردهای مهارت آموزان به مناسبت دهه مبارک فجر به نمایش گذاشت.

کارگر دهقان بیان داشت: دراین نمایشگاه محصولات کارآموزان همچون صنایع دستی، پوشاک، نقاشی روی چرم، کیف دوزی با چرم ،گلدوزی برزیلی،دوزنده محصولات نمدی،حجم ساز گچ،تکه دوزی با دست،پته دوزی، ترمه دوزی و پولک دوزی در معرض دید عموم قرار گرفته است .

وی افزود: هدف غایی برگزاری این نمایشگاه ایجادمشوق های لازم برای اشتغال پایدار می باشد چرا که با وجود بازار کار راکد فعلی وقتی افراد به یادگیری حرفه ای روی آورند به راحتی می توانند برای خود ایجاد اشتغال کنند.

سرپرست مرکز  آموزش فنی و حرفه‌ای شماره3 خواهران یزددر پایان گفت: علاقه مندان برای بازدید و خرید از محصولات این نمایشگاه می توانند در طول دهه مبارک فجر از ساعت هفت و 30 دقیقه تا 14 به مرکز آموزش فنی حرفه ای شماره 3 یزد مراجعه کنند.