زمان : 17 Bahman 1396 - 18:07
شناسه : 143749
بازدید : 8044
با حضور فرمانداربهاباد جشن فارغ التحصیلی 120 نفراز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد برگزارشد باحضور فرماندار بهاباد با حضور فرمانداربهاباد جشن فارغ التحصیلی 120 نفراز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد برگزارشد در مراسمی که به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز از ایام الله دهه فجربا حضور فرماندار ، امام جمعه، دانشجویان و اساتید و مسئولان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد برگزارشد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد فارغ التحصیلی خود را جشن گرفتند .

در مراسمی که به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز از ایام الله دهه فجربا حضور فرماندار ، امام جمعه، دانشجویان و اساتید و مسئولان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد برگزارشد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد فارغ التحصیلی خود را جشن گرفتند .

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در آئین دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه آزاد بهاباد با تبریک ایام الله دهه فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت : دانش آموختگان باید بدانند که از این پس در جامعه نقش و رسالتی بر عهده دارند و باید به خوبی به این نقش عمل کنند.

امام جمعه بهاباد تصریح کرد: اگر امروز به راحتی می توانیم درس بخوانیم و پله های ترقی را پشت سر هم بالا رویم و در کمال آرامش و امنیت هستیم مدیون شهدا هستیم.

ابراهیمی بشکانی با تبریک به دانش آموختگان و خانواده های آنها گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مهمترین افتخارات و دستاوردهای مهم پس از انقلاب است که سهم بسزایی در عرصه های علمی، آموزشی، فرهنگی و پ‍‍ژوهشی داشته است.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه امروز نیز دانشجویان باید موقعیت علمی کشور را درک کنند و با تلاش و کوشش بتوانند مراتب بالای علمی و دانش جهان را کسب کنند اظهارداشت : اراده قوی برای فراگیری علم، پشتکار و توکل بر خدا سه عامل مهم برای موفقیت است.

بشکانی وجود سواد و دانش را برای جامعه سرمایه‌ای گرانبها دانست و بیان کرد: ارتقای علم و دانش موجب ایجاد توسعه پایدار کشور در همه زمینه ها خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد درادامه این مراسم با تبریک به دانش آموختگان و خانواده های آنان، از فارغ التحصیلی نه به عنوان فراغت کامل از تحصیل بلکه به عنوان پایان یک مرحله از زندگی و شروع مرحله ای دیگر یاد کرد و گفت: دانش آموختگان باید به اساتید، مسوولان دانشگاه و خانوده خود احترام بگذارد و مقام، ارزش و منزلت آنها را در جامعه حفظ کنند.

محدرضا خادمی با اشاره به وظیفه دانشجویان پس از فراغت از تحصیل و فرا گرفتن علم و دانش افزود: معتقدم که تک تک شما عزیزان با باور داشتن خودتان می توانید گام های مهمی در عرصه های علمی و صنعتی برداشته و تاثیر گزاری مثبتی در راه پیشرفت و آبادانی جامعه و حل مشکلات مملکت خود داشته باشید.

وی با بیان اینکه دانشگاه به شما علم و دانش را آموزش داده تا بتوانید در مسیرهای مختلف موفق باشید و از پس مشکلات بر بیایید گفت: آن چیزی که شما را از بقیه متمایز می کند شخصیت و رفتارتان است.

دانشگاه آزاد اسلامی  واحد بهاباد در سال 1385 تاسیس شد و هم اکنون 220 دانشجو، 10 رشته شامل 2 رشته در کاردانی پیوسته، 5رشته کاردانی ناپیوسته، 2 رشته کارشناسی پیوسته، 2رشته کارشناسی ناپیوسته دارد.

در حاشیه این مراسم به دانشجویان برتر رشته های مختلف جوایز ارزنده ولوح تقدیر از سوی مسئولان اهدا گرددید.

انتهای پیام/