زمان : 14 Bahman 1396 - 12:27
شناسه : 143662
بازدید : 6316
مدیرکل و کارشناسان کتابخانه‌های عمومی یزد با پدر شهید و خیّر کتابخانه‌ساز یزدی دیدار کردند همزمان با دوازدهم بهمن‌ سالروز ورود حضرت امام(ره) به میهن مدیرکل و کارشناسان کتابخانه‌های عمومی یزد با پدر شهید و خیّر کتابخانه‌ساز یزدی دیدار کردند مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و جمعی از همکاران وی در این اداره کل، به مناسبت دوازدهم بهمن‌ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، با حضور در منزل شهید هدایت‌الله سلطانی با پدر این شهید و خیر کتابخانه‌ساز دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، رقیه دوست فاطمی‌ها در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صبر و مقاومت خانواده‌های این عزیزان را ستود.

وی همچنین حرکت ارزشمند خانواده شهید هدایت‌الله سلطانی در ساخت و تجهیز کتابخانه‌ای با نام و یاد این شهید سرافراز را ارج نهاد و ساخت کتابخانه را حرکت ارزشمند، فرهنگی و در راستای تبیین ارزش‌ها و اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

حاج حسن سلطانی، پدر شهید هدایت‌الله سلطانی و خیر کتابخانه‌ساز یزدی نیز در این دیدار از حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و همکاران وی تشکر کرد و توضیحاتی در خصوص مراحل ساخت کتابخانه و روند راه‌اندازی آن بیان داشت.

وی همچنین ساخت کتابخانه را برای زنده نگه‌داشتن نام شهید و تربیت انسان‌هایی اهل مطالعه و دانش‌اندوزی از بستر این کتابخانه عنوان کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و همکاران وی همچنین پس از این دیدار صمیمانه، بازدیدی از کتابخانه عمومی «هدایت‌الله سلطانی» داشتند.