زمان : 13 Bahman 1396 - 10:06
شناسه : 143656
بازدید : 6135
گردهمایی روسای شوراهای دانش آموزی بافق با فرماندار به مناسبت دهه مبارک فجر: گردهمایی روسای شوراهای دانش آموزی بافق با فرماندار روسای۳۲شورای دانش آموزی بافق ضمن بیان مسائل و مشکلات در قالب کمیته های ۷گانه خود با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ رییس آموزش و پرورش بافق گفت: روسای ۳۲شورای دانش آموزی متوسطه دوره اول و دوم این شهرستان ضمن پیگیری مشکلات و مسائل در قالب کمیته های ۷گانه خود با فرماندار بافق دیدار و گفتگو کردند.

اصغر رنجبر هدف از برگزاری این نشست را آشنایی دانش آموزان با مسائل و مشکلات شهرستان عنوان کرد و بیان داشت:تقویت اعتماد به نفس دردانش آموزان و ترغیب آنها به مشارکت های اجتماعی از دیگر اهداف این نشست بود.

فرماندار بافق نیز در حاشیه این نشست گفت:بخش عمده ای از مطالبی که توسط دانش اموزان در این نشست مطرح شد کمبود ها در فضای آموزشی و حضور در کارگروه های شهرستان بود.

محمد زاده رحمانی افزود:تشویق افرادی که دارای مقام های استانی و کشوری هستند از  دیگر مسائلی بود که دانش آموزان به آن اشاره کردند.

حیاط سازی مدرسه غیرانتفاعی سجاد،نوسازی مدرسه اباذر،گازرسانی به هنرستان فنی و حرفه ای و بازسازی سقف نمازخانه مدرسه شهیدرجایی از دیگر مسائلی بود که فرماندار در رابطه با آنها قول پیگیری و مساعدت داد.

گفتنی است:حدود۳۰۰دانش آموز بافقی در شوراهای دانش آموزی این شهرستان فعال هستند.پریسا رجبی.