زمان : 10 Bahman 1396 - 14:58
شناسه : 143607
بازدید : 6132
نشست کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد نشست کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد از نشست کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با حضور معاونین و مسئولین ستادی اداره کل خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد؛ افضلی با  برشمردن شاخص‌های سلامت اداری از هریک از روسای واحدها خواست ضمن عمل کردن به این شاخص‌ها زیر مجموعه و کارکنان خود را نسبت به  این امر مهم  آموزش دهند و گلوگاه‌های فسادخیز در حوزه تحت مدیریت خود را شناسایی و معرفی کنند.

در این نشست که در دفتر مدیر برگزار شد، پس از بحث و تبادل نظر  در زمینه ارتقاء سلامت اداری و شناسایی نقاط آسیب پذیر، به ارائه راهکارهای مناسب و تلاش در جهت رفع آنها و همچنین پیگیری موضوع صیانت از حقوق مردم پرداخته شد .

در ادامه مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان تصریح کرد: مواردی از جمله اعمال و رفتار خلاف شئون شغلی یا اداری،  ایجاد نارضایتی در ارباب رجوع یا انجام ندادن یا تاخیر در انجام امور قانونی آنها بدون دلیل،ترک خدمت در خلال ساعات موظف اداری و افشای اسرار و اسناد محرمانه اداری  و کم کاری یا سهل انگاری در وظایف محول شده را از جمله تخلفات اداری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین نویدی معاون اداری ،پشتیبانی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان افزود: تجهیز زیرساخت ها برای اجرای برنامه های مطلوب در راستای حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع و همچنین فرهنگ سازی مرتبط با مباحث و اهداف سازمانی از دیگر برنامه های این کارگروه است که در مرحله اجرا قرار دارد.

گفتنی است در ابتدای این نشست بنائی دبیر کارگروه سلامت اداری نیز به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این زمینه و اجرای مصوبات نشست پیشین پرداخت.