زمان : 09 Bahman 1396 - 14:12
شناسه : 143595
بازدید : 6574
دیدار مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد با امام جمعه شهرستان مهریز دیدار مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد با امام جمعه شهرستان مهریز مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد با امام جمعه شهرستان مهریز دیدار کرد

بمنظور ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده و نیز تشریح برنامه های پیش رو،مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد به همراه رییس اداره آموزش اداره کل و دیگر مسئولین مرکز مهریز با حجت الاسلام و المسلمین محی الدینی امام جمعه مهریز، دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد، افضلی در این دیدار به تشریح وظایف سازمان آموزش فنی و حرفه ای، اداره کل و مراکز شهرستانها پرداختند و با اشاره به پتانسیل های کشاورزی ،صنعتی ومعدنی شهرستان مهریز و ظرفیت های آموزش فنی وحرفه ای در استان و شهرستان گفت: همکاری و تعامل با سایر دستگاههای اجرایی، یکی از برنامه های این اداره کل بوده است که در همین راستا اقدامات و دوره های آموزشی مختلفی با همکاری دستگاههای مختلف از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و... اجرا شده است.

وی افزود: با توجه به عنایت ویژه مردم شهرستان مهریز به نماز جمعه و اهمیت خطبه ها در راهنمایی های مردم حتی در اموارت روزمره زندگی ، تریبون نماز جمعه مکان مناسبی برای شناساندن بحث مهارت اموزی و اهمیت آن برای گسترش این فرهنگ بین جوانان می باشد .

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محی الدینی امام جمعه شهرستان مهریز ضمن مهم دانستن مهارت در پیدا کردن شغل و کاریابی ، وضعیت فعلی جامعه را توجه آرام آرام جوانان به این مطلب که دیگر شغل دولتی و کار پشت میز نشینی وجود ندارد و باید خودشان بتوانند با کسب مهارت برای  خودشان و حتی برای دیگران کارافرینی نمایند  و مراکز آموزش فنی و حرفه ای بهترین مکان برای کسب مهارت مناسب و ورود به بازار کار میباشد .

امام جمعه شهرستان مهریز  اظهار داشت: امیدواریم رسانه ها، صدا و سیما و دیگر دستگاههای تبلیغاتی در ترویج فرهنگ مهارت آموزی تلاش نمایند تا بتوانیم با کمک یکدیگر در توسعه فرهنگ مهارت آموزی نقشی ایفا نموده و آموزش های فنی وحرفه ای بعنوان یک اصل در رسیدن به اشتغال در جامعه نهادینه شود.