زمان : 08 Bahman 1396 - 01:33
شناسه : 143571
بازدید : 6216
طبس به عضویت ستاد ملی بازآفرینی شهری در می‌آید. طبس به عضویت ستاد ملی بازآفرینی شهری در می‌آید. اعتبار میلیاردی برای شهرداری طبس با پیگیری دکتر امیرحسنخانی در ستاد ملی بازآفرینی شهری پیگیری می شود.

طبس- خبرنگار یزدفردا/ نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی برای تکمیل قول معاون وزیر راه و شهرسازی، شهردار طبس را به تهران فراخواند.

دکتر محمدرضا امیرحسنخانی در تماس تلفنی با شهردار طبس، گفت: متاسفانه شهرداری طبس تاکنون عضو ستاد ملی بازآفرینی پایدار شهری نبوده است و می‌طلبد مراحل ثبت‌نام شهرداری در این ستاد هرچه سریعتر عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: در ادامه سفر دکتر ایزدی معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و قول تصویب طرح بازآفرینی میدان امام خمینی (ره) و بازار مرکزی شهر طبس در ستاد ملی بازآفرینی پایدار شهری، انجام مراحل ثبت‌نام شهرداری طبس در این ستاد الزامی است و امیدواریم بتوانیم حداقل ۳ میلیارد تومان برای اجرای این طرح وصول کنیم.

دکتر امیرحسنخانی افزود: با عضویت شهرداری طبس در ستاد ملی بازآفرینی شهری، روزهای خوشی در انتظار مجموعه مدیریت شهری طبس است.

گفتنی است، مهندس بهارستانی- شهردار طبس به منظور ثبت‌نام در ستاد ملی بازآفرینی شهری و پیگیری امور در سازمان شهرداری‌های کشور، امروز شنبه ۷ بهمن ۹۶ عازم تهران شد.