زمان : 05 Bahman 1396 - 12:59
شناسه : 143546
بازدید : 7183
آغاز ثبت نام رشته های کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر آغاز ثبت نام رشته های کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر

ثبت نام رشته های کاردانی نیم سال دوم 97-96 دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر شروع شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، تمام متقاضیان ثبت نام در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر می توانند با مراجعه به وب سایت دانشگاه به آدرس iauashkezar.ac.ir و دریافت و مطالعه دقیق دفترچه راهنما، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم، بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام اقدام کنند. لازم به ذکر است دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای، کار و دانش و هنرستان نظام قدیم در مقطع کاردانی پیوسته در رشته متجانس با دیپلم و همچنین دارندگان دیپلم نظری نظام جدید متوسطه بدون پیش دانشگاهی و داوطلبان دیپلم 4 ساله نظام قدیم در هر رشته ای از کاردانی پیوسته امکان ثبت نام دارند. متقاضیان کاردانی ناپیوسته با دارا بودن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا دیپلم و پیش دانشگاهی نظام جدید می توانند در هر رشته کاردانی ناپیوسته ثبت نام کنند. مهلت ثبت نام تا ساعت 24 روز چهارشنبه 11 بهمن ادامه دارد و رشته های کاردانی واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر شامل حسابداری، تأسیسات، برق و نقاشی می باشد.

از مزایای تحصیل در این واحد دانشگاهی، تشکیل کلاس ها در روزهای آخر هفته، پرداخت شهریه به صورت اقساط و بهره مندی از وام دانشجویی و سرویس ایاب و ذهاب از مرکز استان می باشد.

داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط ثبت نام، با شماره تلفن های 32725951-035 و 09137708500 تماس بگیرند.