زمان : 24 Dey 1396 - 17:57
شناسه : 143391
بازدید : 5194
نقش زنان در پشت جبهه‌ها از عوامل موفقیت‌ساز دفاع مقدس بود مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد: نقش زنان در پشت جبهه‌ها از عوامل موفقیت‌ساز دفاع مقدس بود «رقیه کرمانیان» گفت: نقش زنان در پشت جبهه‌ها در حمایت و تشویق مردان و فرزندان‌شان به جهت حضور در جبهه و تشکیل هسته‌های محلی برای کمک و پشتیبانی مردان در جنگ، از عوامل موفقیت‌ساز دفاع مقدس بود.

شهدا رفتند تا حیات معنوی ادامه یابد و کشور به بالندگی برسدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، «رقیه کرمانیان» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد در نشست شورای راهبردی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس که امروز (شنبه) برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: زنان نقش به‌سزایی در افتخارات دوران دفاع مقدس داشتند و اگر حضور بانوان فداکار نبود به یقین پیروزی‌های دفاع مقدس حاصل نمی‌شد.
وی افزود: نقش زنان در پشت جبهه‌ها در حمایت و تشویق مردان و فرزندان‌شان به جهت حضور در جبهه و تشکیل هسته‌های محلی برای کمک و پشتیبانی مردان در جنگ، از عوامل موفقیت‌ساز دفاع مقدس بود.
کرمانیان تصریح کرد: اگر جوانان و همسران امروزی جامعه ما خود را به جای خانواده شهدا تصور کنند، فداکاری و صبوری این زنان برای آن‌ها واضح خواهد بود.
مشاور استاندار یزد گفت: در ۱۴۰۰ سال پیش حضرت خدیجه (س) در عصر خود یکی از عوامل موفقیت پیامبر (ص) به حساب می‌آید.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد عنوان کرد: ما زنان ایرانی چنین الگو‌هایی را داریم که همواره به وجودشان افتخار خواهیم کرد و با برگزاری هرچه بهتر پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت، با همکاری همه ادارات استان بتوانیم گوشه‌ای از زحمات آنان را مورد تقدیر قرار دهیم.