زمان : 21 Dey 1396 - 12:44
شناسه : 143315
بازدید : 5894
برگزاری نخستین آزمون سراسری مهارت‌آموزی برای سربازان در یزد برگزاری نخستین آزمون سراسری مهارت‌آموزی برای سربازان در یزد مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد از برگزاری نخستین آزمون سراسری مهارت آموزی برای سربازان وظیفه در ۲۲ دی ماه امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اموزش فنی وحرفه ای استان یزد، افضلی با اعلام این خبر در تشریح جزئیات آن اظهار کرد: اولین آزمون سراسری مهارت آموزی کارکنان وظیفه در 22 دی ماه امسال همزمان با سراسر کشور ویزه نیروهای مسلح استان یزد برگزار می‌شود .

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد افزود: سربازان و کارکنان وظیفه‌ای که در این آزمون پذیرفته شوند، گواهی مهارت آموزی بین المللی را دریافت خواهند کرد و آن‌هایی که قبول نشوند این فرصت را دارند تا نسبت به رفع اشکالات اقدام کرده و در آزمون بعدی شرکت کنند.

افضلی گفت :این آزمونها به صورت کاغذی برگزار و در این دوره تعداد چهارصد و هفتاد نفر از کارکنان وظیفه در حدود صد حرفه  آموزشی که به صورت خوداظهاری از سوی یگان‌های نیروهای مسلح ثبت نام شده و اسامی آن‌ها به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان‌ ارسال شده در این آزمون شرکت خواهند کرد.

لازم بذکر است نخستین آزمون سراسری مهارت‌آموزی برای سربازان در استان یزد در مراکز اموزش فنی وحرفه ای شهرستانهای میبد ، تفت ، بافق ، بهاباد ، اشکذر ، اردکان وابرکوه برگزار می گردد.