زمان : 21 Dey 1396 - 12:41
شناسه : 143298
بازدید : 9387
معاون جدید بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد معرفی شد معاون جدید بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد معرفی شد صبح امروز با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در مراسم تکریم و معارفه معاون جدید بهره وری ‏اقتصادی اوقاف استان معرفی شد.‏

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام و المسلمین حسین زارع زاده در نشست تکریم و معارفه معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف استان گفت: با توجه به اینکه شصت و نه درصد رقبات وقفی استان با کاربری کشاورزی است ناچاریم به سمت جلب سرمایه گذاری بخش خصوصی پیش برویم .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان احیای موقوفات رها شده را بهترین راهکار برای جلب اعتماد عمومی دانست و افزود:  در مسیر احیا و آبادانی موقوفات با رعایت اخلاق و ادب در ارتباطات عمومی  باید با قاطعیت از حق وقف دفاع کرد.

وی تخصص ، اخلاق خوب  و قاطعیت را از ویژگی های بارز مهندس تربتی عنوان کرد و اظهار داشت: وی مدت چهار سال در سمت معاونت بهره وری اقتصادی حضور داشتند و انشالله از این پس نیز در بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان یزد از تجارب ارزنده ایشان استفاده خواهد شد.

زارع زاده همچنین تخصص و تجربه در عین جوانی را نیز از خصوصیات محمد جواد ابوالحسینی برشمرد و افزود: اگر با برنامه ریزی و تلاش جهادی موقوفات در استان به جایگاه واقعی خود برسد بخشی از مشکلات استان از طریق وقف حل خواهد شد.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های مهندس حمید رضا تربتی تجلیل و مهندس محمد جواد ابوالحسینی به عنوان معاون جدید بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد معرفی شد.