زمان : 21 Dey 1396 - 12:38
شناسه : 143283
بازدید : 5370
حماسه حضور و تجلی وحدت مردم دارالعباده در صدا و سیمای مرکز یزد صدا و سیمای مرکز یزد حماسه حضور و تجلی وحدت مردم دارالعباده در صدا و سیمای مرکز یزد صدا و سیمای مرکز یزد با برنامه های مختلف حضور همبستگی مردم دارالعباده یزد را به روی انتن می برد .

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد " معاونت سیمای مرکز یزد با تهیه و پخش ویژه برنامه " تجلی وحدت " به مناسبت برگزاری راهپیمایی مردم دارالعباده یزد درانزجار از عوامل آشوب و فتنه و تجدید میثاق با ولایت و دولت از ساعت 9 صبح امروز با موضوع همبستگی و و حدت مردم و دولت و شکست عوامل فتنه با حضور دکتر غفوری کارشناس سیاسی در برنامه و با بخشهای متنوع دیگری مانند : حضور گروه سرود زنده عاشقان ولایت , خواننده و و له های تصویری و همچنین از ساعت 10 صبح پخش مستقیم  تصویری حضور همیشه در صحنه مردم انقلابی استان یزد تا ساعت 11:30 می باشد.

معاونت صدای مرکز یزد نیز با ویژه برنامه " حماسه حضور " حضور همیشه در صحنه مردم دارالعباده و تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب و رهبری با بیان محمد تقی حیدری کارشناس مسائل سیاسی  به گوش جهانیان می رساند .این ویژه برنامه از ساعت 9 صبح تا 11:30 با اتمام راهپیمایی به پایان می رسد .

" حماسه حضور " را محمد جلال اقتصادی تهیه , فاطمه زارع و ناهید فرجی اجرا می کنند . همچنین احمد صدیقی این برنامه را صدابرداری و فرشته گلستانی دستیاری تهیه آن را برعهده دارند .