زمان : 21 Dey 1396 - 12:35
شناسه : 143277
بازدید : 5117
رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور تأكيد كرد:نگاه دورانديشانه گزينش در انتخاب افراد متعهد، توانمند، كارآفرين و نوآور نقش بسزايي دارد رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور تأكيد كرد:نگاه دورانديشانه گزينش در انتخاب افراد متعهد، توانمند، كارآفرين و نوآور نقش بسزايي دارد به مناسبت 15دي ماه؛ سالروز فرمان تاريخي حضرت امام خميني (ره) مبني بر تشكيل گزينش، معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در جمع همكاران گزينش اين سازمان حضور يافت.

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد، دكتر سليمان پاك سرشت، معاون وزير و رييس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور با حضور در جمع همكاران دفتر گزينش ضمن تبريك پانزده دي ماه؛ سالروز تشكيل گزينش اظهار اميدواري كرد كه با ايمان و ثبات قدم كارگزاران گزينش شاهد تحقق مأموريت ها و وظايف ارزشمند اين حوزه در سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور باشيم.

دكتر پاك سرشت با تأكيد بر دو اصل مسؤوليت پذيري و امانت داري به عنوان دو خصيصه ذاتي گزينش گفت: گزينش همواره معيارهايي دارد كه آثار و تبعات يك گزينش خوب، نفع و بركاتي را عايد سازمان ها و در نهايت جامعه و افراد مي كند.

وي در ادامه با اشاره به وجه آينده نگرانه گزينش گفت: اين آينده نگري و پيامدشناسي كار گزينش را ارزشمند مي كند و نگاه دورانديشانه در انتخاب افراد آثار و پيامدهاي مثبتي را به دنبال خواهد داشت.

رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با اشاره به مأموريت مهم اين سازمان در راستاي توانمندسازي سرمايه هاي انساني گفت: در اختيار داشتن افراد متعهد و توانمند، با نشاط و انگيزه و كارآفرين و نوآور منجر به تحول و تغييرات بزرگ مي شود.

دكتر پاك سرشت با بيان اين كه ماهيت سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، ماهيتي آموزشي است گفت: به واسطه اين مأموريت اين سازمان بايد توجه جدي داشت كه نيروي انساني ما انگيزه، توانايي، مهارت و تخصص هاي لازم را در امر پرورش افراد داشته باشند.

معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي افزود :نقش سازمان آموزش فني و حرفه اي كشوردر جهت ايجاد تحول و آماده سازي افراد براي داشتن شغل، نقش مهم و سازنده اي است و نيازمند الگوپذيري شايسته و مراقبت جدي است.

دكتر پاك سرشت در ادامه با تأكيد بر وجه امانت داري در امر گزينش گفت: صيانت از ارزش ها، سرمايه ها و اندوخته هاي موجود بسيار مهم است و اين امانت داري بايد در عمل و رفتار ما عينيت پيدا كنند.

رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با اشاره به اهميت نيروي انساني گفت: با ارتقاي انگيزه و همراهي نيروي انساني مي توان كارهاي بسيار بزرگي را انجام داد و گزينش با انتخاب هاي شايسته در سطوح مختلف نقش مهمي را برعهده دارد.

 وي در خاتمه با تقدير از خدمات و اقدامات همكاران گزينش سازمان در حوزه ستاد و صف اظهار اميدواري كرد كه نتيجه عملكرد مطلوب حوزه گزينش، رضايت خاطر مخاطبان درون و برون سازماني باشد.

اكرم حيدر اصفهاني، مدير كل دفتر گزينش سازمان ضمن تقدير از حضور معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در جمع همكاران گزينش گفت: در جوانب مختلف تلاش شده است كه گزينش افراد با نگاهي ارشادي و اصلاحي صورت پذيرد.

 حيدري در ادامه با اشاره به تأكيدات حضرت امام خميني(ره) مبني بر انتخاب افراد عاقل، متعهد و صالح  به عنوان گزينشگر گفت: به عنوان كارگزاران نظام سعي كرده ايم كه در تمام موارد نسبت به حفظ منافع افراد و سازمان توجه شود.

 مدير كل دفتر گزينش اين سازمان با تأكيد بر نگاه متعالي مديران به حوزه گزينش گفت: ايجاد انگيزه، احيا، ارتقا و ساماندهي نيروي انساني، فراهم كردن فرصت هاي برابر ارتقاي شغلي و تحصيلي براي همه همكاران از جمله دغدغه هاي اين حوزه است.

همكاران دفتر گزينش حضور رييس سازمان را در جمع همكاران اين حوزه مايه دلگرمي و نقطه قوتي در تحقق رسالت هاي خود دانسته و اظهار اميدواري كردند كه با جذب و نگهداشت نيروي انساني توانمند و اخلاق مدار، شاهد پويايي و تعالي روزافزون سازماني و جلب رضايت مخاطبان باشيم.

اين گزارش مي افزايد: در خاتمه با اهداي گل و لوح تقدير از سوي معاون وزير و رييس سازمان از همكاران دفترگزينش تقدير شد.