زمان : 12 Dey 1396 - 19:33
شناسه : 143230
بازدید : 11049
جشنواره ۲۰۲۰ مخابرات ایران با ۸۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی آغاز شد جشنواره ۲۰۲۰ مخابرات ایران با ۸۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی آغاز شد مهدی مقوم مدیر مخابرات منطقه ضمن اعلام آغاز جشنواره سرعت 20 میلیونی شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: مخابرات در این جشنواره در راستای تکریم مشتریان و طبق مصوبه ۲۶۶ تمام مشتریان اینترنت پرسرعت خود را طبق ضوابط در این قرعه کشی مشارکت می دهد. البته مشتریان فعلی در صورت تبدیل سرویس خود به سرویس های جدید، امتیاز بیشتر و شانس بهتری برای برنده شدن در قرعه کشی خواهند داشت.

وی مهلت شرکت در این قرعه کشی را تا عید نوروز سال ۱۳۹۷ اعلام کرد و افزود:  زمان قرعه کشی و اهدای جوایز جشنواره سرعت 20 میلیونی، همزمان با گرامیداشت روز جهانی ارتباطات در ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ خواهد بود.

مقوم با  اشاره به این که مشتریان با سرعت بالاتر، امتیاز بیشتر و شانس بهتری را در قرعه کشی به دست خواهند آورد خاطرنشان ساخت: جوایز این قرعه کشی شامل ۲۰ جایزه ۲۰ میلیون تومانی برای مشتریان پیش پرداخت و ۲۰ جایزه ۲۰ میلیون تومانی برای مشتریان پس پرداخت است که به برندگان خوش شانس این قرعه کشی اهدا خواهد گردید.

وی همچنین گفت: مشتریان فعلی در صورت تبدیل سرویس های خود به سرویس جدید، ۸۰ امتیاز و مشتریان جدید که با مخابرات همراه می شوند، از ۱۰۰ امتیاز در قرعه کشی بهره مند خواهند شد.

مدیر مخابرات منطقه یزد اضافه کرد: به ازای هر یک مگابیت سرعت ۲۰ امتیاز و برای سرعت ۵۱۲ کیلوبیت ۵ امتیاز به مشتریان تعلق می گیرد. ضمن اینکه به ازای هر یک ماه ادامه همراهی، ۱۰۰ امتیاز به امتیاز مشتریان اضافه می شود.

وی گفت: مشتریان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره با مرکز تماس و پشتیبانی اینترنت مخابرات با شماره ۲۰۲۰ تماس بگیرند.