زمان : 10 Dey 1396 - 00:30
شناسه : 143166
بازدید : 6382
معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در پیامی یوم‌الله ۹ دی را گرامی‌داشت. معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در پیامی یوم‌الله ۹ دی را گرامی‌داشت.

به گزارش خبرنگار یزد فردا در طبس 

مهندس سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در پیامی یوم‌الله ۹ دی را گرامی‌داشت.

 

بنام خداوند بخشنده مهربان

٩ دي روز پيمان دوباره مردم ايران عزيز با دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي، تاكيد بر قانون مداري و بيعت مجدد با ولايت فقيه است.

اين روز متعلق به تمام مردم، گروه‌هاي سياسي اعم از اعتدال‌گرا، اصلاح‌طلب و اصولگرا و همه كساني‌ست كه دل در بقاء و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دارند.

نظامي كه با خون هزاران شهيد گلگون كفن، آبياري شده و نهال نوپاي انقلاب ٥٧ را به درخت تنومندي تبديل ساخته كه هركس بخواهد خدشه اي بر آن وارد كند، كاري عبث و بيهوده انجام داده و بنا به فرموده مقام معظم رهبري درمراسم ديروز که فرمودند: ٩دي آنقدر عظمت دارد،پاسخ ملت بود به اين بازي ها، ٩دي دفاع از ارزش ها و دين بود، آنجا كه ايستادگي كرديم دفاع از اصل بود (انتخابات) نه فرد، خيلي بايد مراقب خودمان باشيم به قول امام (ره) ملاک حال فعلي افراد است، امام حكيم بود، معني اينست كه هيچ كس ملاك درست بودن تا دم مرگ را ندارد و بايد مراقب خودش باشد، حكم مستوري و مستي همه برعاقبت است.

بدون شك سخنان ارزشمند مقام معظم رهبري در روز گذشته و در آستانه ٩دي ٩٦ خطي مشي نظام مقتدرمان را بر همگان آشكار ساخت.

اينجانب ضمن تجديد ميثاق با آرمان‌هاي انقلاب، حضرت امام خميني (رحمت الله علیه) و مقام معظم رهبري اين روز بزرگ را به آحاد مردم عزيز، به ويژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران تبريك و تهنيت عرض مي نمايم.

سيدمهدي طلائی مقدم
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس