زمان : 07 Dey 1396 - 23:31
شناسه : 143139
بازدید : 7900
معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در دیدار با مدیرعامل هواپیمایی آســـمـــان خواستار برقراری پرواز یزد- طبس- مشهد شد. معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در دیدار با مدیرعامل هواپیمایی آســـمـــان خواستار برقراری پرواز یزد- طبس- مشهد شد.

به گزارش خبرنگار یزد فردادر طبس

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در دیدار با مدیرعامل هواپیمایی آســـمـــان خواستار برقراری پرواز یزد- طبس- مشهد شد.

مسئولان_طبس_در_آسمان
تلاش برای پـروازروزانـه

پرواز آزمایشی آسمان برقرار و به پروازهای ماهان افزوده می‌شود/ پروازها روزانه می‌شود...

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در دیدار با مدیرعامل هواپیمایی آســـمـــان خواستار برقراری پرواز یزد- طبس- مشهد و پروازهای تهران- طبس شد.

سید مهدی طلائی مقدم در این دیدار ضمن بزرگداشت یاد آیت‌الله هاشمی گفت: رئیس سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته بود از طبس باید مانند چشم‌هایمان مراقبت کنیم.

وی یاد زنده‌یاد مهندس سید ماشاء‌الله شکیبی را گرامی داشت و تاکید کرد: علیرغم مشکلات معادن و صنایع اما زغالسنگ پروده طبس همچنان پویا و محور اقتصاد کشور است.

طلائی مقدم به وجود ۶ میلیون گردشگر در طبس اشاره کرد و گفت: این شهرستان مورد توجه گردشگران خارجی و داخلی است که اگر پروازهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه توسط آسمان رقم بخورد به طور یقین مورد استقبال قرار می گیرد و در صورتی که با کمبود مسافر مواجه شد، پرواز را چارتر می کنیم.

مهندس پیوندی در این دیدار طبس را چهارمین شهر زیارتی کشور برشمرد و گفت: با جاذبه های ویژه شهرستان، تردد به این منطقه بسیار زیاد است که وجود پروازهای آسمان مورد نیاز می باشد.

مدیرعامل هواپیمایی آسمان ضمن بررسی وضعیت فرودگاه طبس گفت: بهترین ساعات پرواز برای تهران- طبس در ساعات اولیه صبح است که به دلیل گرمای هوای تابستان نیز این ساعت مقبول است.

حسین علایی تصریح کرد: موارد لازم برای برقراری پرواز روزهای زوج توسط معاونت بازرگانی شرکت آسمان در دستور کار بررسی قرار می گیرد.

وی ضمن بررسی مسیر پروازهای ATR گفت: چند پرواز آزمایشی طبس- تهران برقرار می کنیم که وضعیت را ارزیابی کنیم و در صورت استقبال مردمی ادامه خواهد یافت و برای برقراری پرواز طبس- نجف قول بررسی می‌دهیم که در صورت امکان امیدواریم بتوانیم این پرواز مبارک را برقرار کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهاجریان مقدم، شهرستان طبس را قطب زیارتی شرق کشور برشمرد و گفت: بعد از حرم امام رضا (ع) در کشور امامزاده‌ای با این جذابیت و زیبایی نداریم که مدیون درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و زنده‌یاد آیت الله واعظ طبسی است.

امام جمعه طبس در این دیدار گفت: شهرت جهانی طبس همواره نام این شهرستان را بلند کرده و زیرساخت‌های ارزشمند ریلی و هوایی موجب شده است مورد توجه مردم و گردشگران قرار گیرد.

وی با توجه به معادن و پتانسیل‌های ارزشمند شهرستان طبس خواستار برقراری پرواز طبس- نجف و مشهد شد.

در این دیدار که با همت مهندس محمدحسن پیوندی رئیس هیئت مدیره تاپیکو هماهنگ شده بود، سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه، سید ابراهیم مهاجریان مقدم امام جمعه، سعید برقی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه، مجید بهارستانی شهردار، محمود امینی رئیس شورای شهر و مهدی مرادی رئیس شورای شهرستان طبس حضور داشتند.