زمان : 07 Dey 1396 - 23:30
شناسه : 143138
بازدید : 7143
پنج‌ شنبه ماهانی  پنج‌ شنبه ماهانی

به گزارش خبرنگار یزد فردا درطبس


دیدار امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه، شهردار و روسای شوراهای شهر و شهرستان طبس با معاون بازرگانی هواپیمایی ماهان

 

پرواز پنج‌شنبه برقرار می‌شود

مهندس طلائی مقدم در دیدار با معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی ماهان در تهران از ظرفیت‌های شهرستان طبس در حوزه معادن گفت و افزود: یکی از شاخص‌های برجسته بورس تهران متعلق به زغالسنگ طبس می باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در این دیدار به بازدید ۶ میلیون گردشگر از شهرستان اشاره کرد و گفت: پرواز پنج‌شنبه‌ها یکی از درخواست‌های مورد تاکید شهرستان طبس می باشد.

وی ضمن تقدیر از ماهان و پروازهای منظم و کیفیت این شرکت، گفت: مشکل روشنایی باند فرودگاه طبس را با وزارت متبوع حل می کنیم که پروازهای این فرودگاه در نوبت عصر دچار مشکل نشود و توقع داریم، پرواز پنج‌شنبه تهران- طبس به پروازهای یکشنبه و سه شنبه افزوده شده و در لیست قرار گیرد.

امام جمعه طبس در این دیدار از پیگیری مجدانه کنونی مهندس طلائی و قبلی دکتر عبدالله‌زاده در برقراری پروازهای ماهان تشکر کرد و گفت: همه دست به دست هم داده‌ایم توسعه متوازن شهرستان و کشور رقم بخورد و همدل باهم دنبال حل مشکلات هستیم.

حسین ابراهیمی معاون بازرگانی هواپیمایی ماهان در تشریح نوع پروازها گفت: هواپیمای فعلی طبس پرهزینه است اما نگاه اقتصادی نداریم و برای رفاه مردم و تبیین سیاست‌های هواپیمایی کشوری پرواز را برقرار می کنیم.

حسین ابراهیمی افزود: کمبود هواپیما موجب کنسلی برخی پروازها می‌شود و در صورت تامین هواپیما به برقراری پرواز حتی با ضرر اقتصادی معتقدیم.

وی تاکید کرد: علیرغم مشکلات پروازهای طبس- تهران را ادامه خواهیم داد و پرواز پنج‌شنبه را نیز برقرار خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر به مسافت‌های طولانی محورهای مواصلاتی طبس اشاره کرد و گفت: اکنون طبس قطب گردشگری استان خراسان جنوبی است و می طلبد زمینه حضور توریست فراهم گردد که پروازها یکی از این ملزومات است.

محمود امینی خاطرنشان کرد: شهرستان طبس با پتانسیل‌های قوی نیازمند توجه ویژه است که همه را به مدد می طلبیم.

مجید بهارستانی شهردار طبس در این دیدار پیشنهاد داد: پرواز طبس به نجف اشرف در شهرستان مورد استقبال قرار می گیرد که امیدواریم مورد توجه شرکت ماهان قرار گیرد.