زمان : 12 Dey 1396 - 19:31
شناسه : 143093
بازدید : 6914
مرد هزارچهره به شبکه تابان می آید مرد هزارچهره به شبکه تابان می آید پخش سیمای شبکه تابان ازیکشنبه سوم دی ماه سریال مرد هزارچهره را برروی آنتن می برد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای یزد«مرد هزار چهره» نام مجموعه‌ای کمدی است که در این داستان به مسعود شصت چی نقش اول فیلم به بازیگری مهران مدیری اطلاق می‌شود.

کارگردان این سریال مهران مدیری است و پیمان قاسم خانی سرپرست گروه نویسندگان مجید وحمید آقاگلیان تهیه کنندهٔ سریال «مرد هزار چهره» هستند.

این سریال تلویزیونی طی ۱۳ قسمت ازسیمای استانی یزد پخش می گردد و این مجموعه روایتگر داستانی اجتماعی است و موقعیت‌های مختلفی را به تصویر می‌کشد که ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیفتد تا به جای دیگری اشتباه گرفته شود.

نکتهٔ مهم دربارهٔ مرد هزارچهره تعدد لوکیشن، استفاده از حیوانات سینمایی به (مربیگری امیر رهبری) تفاوت‌های فراوان کار با آثار قبلی مهران مدیری است .

داستان این سریال حول اتفاقاتی راجع به مسعود شصت چی (مهران مدیری) ، کارمند ساده اداره ثبت احوال می باشد که  بطور نا خودآگاه در جایگاه برخی از مشاغل قرار می گیرد و اموری که به او محول می شود را به نحو احسن انجام می دهد.

از جمله نکات جالب این سریال تنوع لوکیشن ها و همچنین بازیگران متعدد می باشد که همه آن ها در همه قسمت ها ایفای نقش نمی کنند و تنها در چند قسمت بازی می کنند نمونه‌اش پژمان بازغی است که در نقش یک افسر پلیس و در سه قسمت بازی می‌‌کند یا علیرضا خمسه که تصور می‌‌ شود با آن پالتوی بلند مشکی چرمی‌اش، در نقش یک کارآگاه در سه قسمت ایفای نقش کند که در نوع خود بی سابقه و تحسین برانگیز بوده است.

بازیگران : سیامک انصاری،روشنک عجمیان، محمد جواد عزتی، بهاره رهنما،سروش صحت ، شقایق دهقان،سعید پیر دوست،ساعد هدایتی و ….

کارگردان : مهران مدیری

سرپرست نویسندگان : پیمان قاسم خانی

تهیه کنندگان : مجید وحمید آقا گلیان

سریال کمدی مرد هزارچهره ازامشب سوم دیماه ساعت 22و تکرار آن روزبعد ساعت7:15 صبح از شبکه تابان پخش می شود.