زمان : 27 Azar 1396 - 10:15
شناسه : 142990
بازدید : 7034
کتاب‌های کمک‌درسی بنیاد «قلم‌چی» به کتابخانه «شهید مطهری» مهریز رسید با پیگیری کتابداران این کتابخانه کتاب‌های کمک‌درسی بنیاد «قلم‌چی» به کتابخانه «شهید مطهری» مهریز رسید با تلاش و پیگیری مسئول و کتابداران کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز، بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی 175 جلد از کتاب‌های کمک‌درسی خود را به این کتابخانه اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، سیده شازده علوی، مسئول کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز با اعلام این خبر افزود: در پی درخواست مراجعان و اعضا برای تهیه کتاب‌های کمک‌آموزشی، درخواستی از طرف کتابخانه به بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی ارسال شد که و این بنیاد نیز تعداد 175 نسخه کتاب کمک درسی کانون فرهنگی آموزش به ارزش 13 میلیون ریال را  به اهدا کرد.

علوی، با تشکر از مسئولان بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی به دلیل تأمین بخشی از منابع کمک‌درسی کتابخانه، ابراز امیدواری کرد منابع کتابخانه‌ها بتواند پاسخگوی نیاز اعضا و مراجعان باشد.

گفتنی است، کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز شهریورماه 92 با حضور دبیرکل سابق نهاد کتابخانه‌های عمومی و در زمینی به مساحت 2 هزار و 750 مترمربع و زیربنای 880 مترمربع به بهره‌برداری رسید. این کتابخانه در حال حاضر یک هزار و 291 عضو فعال دارد و 16 هزار و 731 جلد کتاب نیز در مخزن آن موجود است.