زمان : 26 Azar 1396 - 13:20
شناسه : 142987
بازدید : 5312
برگزاری دوره آموزشی سرویس و نگهداری خودرو ویژه بانوان در ابرکوه برگزاری دوره آموزشی سرویس و نگهداری خودرو ویژه بانوان در ابرکوه رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان ابرکوه از برگزاری اولین دوره آموزش سرویس و نگهداری خودرو ویژه بانوان شاغل در ادارات شهرستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد؛ حسنی در تکمیل خبر گفت اولین دوره آموزش سرویس و نگهداری خودرو ویژه بانوان شاغل در ادارات شهرستان ابرکوه درمرکز آموزش فنی وحرفه‌ ای امام حسین (ع) شهرستان  برگزار شد.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان ابرکوه افزود: به منظور ارتقاي سطح كيفي مهارت بانوان و توانمند سازي زنان در عرصه  هاي مختلف وبا هدف توانمند سازی بانوان و کاهش هزینه در خانواده ها این دوره آموزشی به همت امور بانوان فرمانداری طی 3 جلسه برگزار می‌شود و در پایان پس از برگزاری آزمون، به بانوان گواهی مهارت اعطاء خواهد شد.

حسنی با بيان اينكه در اين دوره آموزشي كلاس عملي هم برگزار مي شود افزود: در اين دوره آموزشي علاوه بر كلاس تئوري كلاس عملي نيز برگزار تا شركت كنندگان بتوانند با آشنا شدن با روند سرويس و نگهداري خودرو، که شامل شناختن اجزای داخلی موتور خودرو و همچنین رفع مشکلات جزئی، ساده و احتمالی خودرو می باشد ، در پايان دوره از آمادگي خوبي برخوردار شوند.

وي خاطرنشان كرد: سرويس و تعويض ترمز و لنت ها،بالانس و پنچرگيري جابجايي چرخ ها و تعمير سيستم خنك كننده و رادياتور بخشي از استاندارد هاي آموزشي اين دوره است.