زمان : 25 Azar 1396 - 10:16
شناسه : 142971
بازدید : 4149
فرماندار يزد با مديركل راه و شهرسازي استان ديدار نمود به‌منظور پيگيري برخي مسائل شهرستان؛ فرماندار يزد با مديركل راه و شهرسازي استان ديدار نمود فرماندار يزد به همراه جمعي از مسئولين با مديركل راه و شهرسازي استان ديدار نمود كه در اين ديدار پس از بررسي و تبادل‌نظر، در خصوص مسائل و مشكلات شهرستان تصميمي گيري شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، «مصطفي سالاري» فرماندار يزد به همراه معاونين فرمانداري، مدير آموزش‌وپرورش ناحيه يك، شهردار شاهدیِ با «محمدرضا نقصان محمدي» مديركل راه و شهرسازي استان ديدار نمود.

فرماندار يزد پس‌ازاین ديدار اظهار داشت: برخي مسائل و مشكلات شهرستان در حوزه راه و شهرسازي در اين ديدار بررسي شد و خوشبختانه با مساعدت و تعامل مناسب در خصوص رفع آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

سالاري موضوع زمين مسكن بخش زارچ را به‌عنوان يكي از مهم‌ترین مسئله اين بخش عنوان كرد و ابراز داشت: اين چالش كه يكي از مطالبات مردم اين منطقه در مهروموم‌های گذشته بوده است، با تمهيدات در نظر گرفته‌شده بعد از گذشت ساليان متمادي انشاء اله به‌زودی مرتفع خواهد شد.

وي با اشاره به مشكلات كمبود فضاي آموزشي در سطح شهرستان اظهار داشت: بناتر آمارهاي ارائه‌شده از سوي آموزش‌وپرورش نواحي يك و دو در حال حاضر با كمبود و يا عدم استاندارد بودن فضاهاي آموزشي مواجه هستيم كه ضرورت دارد مساعدت دستگاه‌های اجرايي به‌ویژه اداره كل راه و شهرسازی زمین‌های دولتي با كاربري آموزشي براي توسعه اين فضاها اختصاص يابد.

فرماندار يزد همچنين تصريح كرد: تأمين و تخصيص زمين براي ادارات شهرستان و انجمن ضايعه نخاعي استان نيز از ديگر مواردي بود كه در اين ديدار موردبررسی قرار گرفت و تصميمات لازم اتخاذ شد.