زمان : 21 Azar 1396 - 10:27
شناسه : 142904
بازدید : 4974
دوره آموزشی «کتابخانه کودک تفکر» ویژه کتابداران استان یزد آغاز شد به میزبانی کتابخانه عمومی دکتر جوادی یزد دوره آموزشی «کتابخانه کودک تفکر» ویژه کتابداران استان یزد آغاز شد دوره آموزشی 4 روزه «کتابخانه کودک تفکر» به میزبانی کتابخانه عمومی دکتر جوادی یزد و با حضور جمعی از کتابداران استان یزد از صبح شنبه 18 آذرماه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، در این دوره که با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود، استادانی از گروه «فلسفه برای کودکان و نوجوانان» این پژوهشگاه به عنوان مدرس دوره به بیان مباحثی در خصوص روش‌های آموزش به کودکان از راه‌های علمی و همچنین کمک به حفظ روحیه پرسشگری در کودکان و دانش‌آموزان می‌پردازند.

به گفته فضه ابراهیمی، کارشناس آموزش و پژوهش اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، در روز نخست این دوره آموزشی، روح‌الله کریمی، مدرس دانشگاه و عضو پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در دو نوبت صبح و عصر به بیان مباحث خود در خصوص اهداف دوره «فبک» (فلسفه برای کودکان و نوجوانان) پرداخت.

ابراهیمی افزود: در ادامه این دوره مهرنوش هدایتی و سعید ناجی، دو تن دیگر از استادان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مباحث روز نخست کارگاه را در خصوص دوره فبک تکمیل خواهند کرد.

گفتنی است، در دوره 4 روزه آموزشی «کتابخانه کودک تفکر» 36 تن از کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان یزد حضور دارند.