زمان : 18 Azar 1396 - 14:51
شناسه : 142894
بازدید : 4551
معاون پژوهش , برنامه ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما به دارالعباده سفر کرد صدا و سیمای مرکز یزد معاون پژوهش , برنامه ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما به دارالعباده سفر کرد دکتر رضی معاون پژوهش , برنامه ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما چند روزی به استان دارالعباده یزد سفر کرد و از رسانه استانی و همچنین جاذبه های گردشگری استان بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد " دکتر رضی معاون پژوهش , برنامه ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما با حضور در صدا و سیمای مرکز یزد از واحد های مختلف مرکز بازدید و با کارکنان این مرکز دیدار کردند .

همچنین وی با حضور درجلسه شورای معاونین و مدیران مرکز از رشد مخاطبان استانی در قیاس با استاندارد های جهانی تقدیر کرد و بر تعامل گسترده رسانه ملی با دستگاه های دولتی در کنار نقدهای سازنده تاکید کرد .

دکتر رضی در سفر به یزد با  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کرد. در این دیدار آیت ا... ناصری  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با قدردانی از زحمات و تلاشهای سازمان صدا و سیمای بویژه صدا و سیمای مرکز یزد گفت : این نهاد فرهنگی باید در راستای تبیین اهداف انقلاب بتواند با برنامه سازی و آموزش نیروهای متعهد نقش خود را به خوبی ایفا کند.

در این دیدار دکتر رضی معاون پژوهش , برنامه ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما نیز به نقش فضای مجازی در جامعه اشاره کرد و افزود : اگر بتوان به درستی از ابزار شبکه های اجتماعی و اینترنت بهره گرفت , صدور فرهنگ انقلاب به جهانیان به بهترین شکل ممکن امکان پذیر است .

در این سفر چند روزه دکتر رضی معاون پژوهش , برنامه ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما ازجاذبه های گردشگری دیدن و همچنین با حضور در بافت تاریخی مسجد جامع یزد و کتابخانه وزیری ضمن بازدید از این مجموعه گرانبها و تاریخی دفتر یادبود این کتابخانه را امضاء کرد.

وی با حضور در گود زورخانه ي صاحب الزمان (عج الله ) در شب ميلاد پيامبر مكرم اسلام و امام جعفر صادق(ع) از تمبر زنده ياد پهلوان محمد علي درهمي از پهلوانان مرحوم بنام یزدی رونمایی کرد .