زمان : 16 Azar 1396 - 13:51
شناسه : 142875
بازدید : 11539
آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 160 تختخوابی شادروان «مسعود فرزان» با حضور استاندار یزد در شهرستان اردکان صورت گرفت: آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 160 تختخوابی شادروان «مسعود فرزان» با حضور «محمود زمانی قمی» عملیات اجرایی بیمارستان 160 تختخوابی خیر ساز شادروان «مسعود فرزان» در شهرستان اردکان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، روز چهارشنبه 15 آذرماه96 و هم‌زمان با میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) عملیات اجرایی بیمارستان 160 تختخوابی خیر ساز «فرزان» اردکان با حضور استاندار یزد، نماینده مردم اردکان، فرماندار اردکان و جمعی از مسئولان استان آغاز شد.
استاندار یزد در آیین کلنگ زنی این مرکز درمانی ضمن قدردانی از خیر این بیمارستان اظهار داشت: امید است این مرکز درمانی در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد و منشأ خیروبرکت باشد.
وی با تبریک به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام ادامه داد: علاقه‌مندی و آمادگی خودم را برای حضور در متن کار و کمک به این اقدام بزرگ اعلام می‌کنم و آنچه تکلیف استان در این زمینه باشد را انجام خواهم داد.
استاندار یزد تأکید کرد: گردهمایی در این امر خیر و نیک مایه مباهات و خرسندی است و برای روح شادروان «مسعود فرزان» علو درجات را آرزومندم.
عملیات اجرایی بیمارستان 160 تختخوابی شادروان «مسعود فرزان» در زمینی به مساحت 22 هزار مترمربع و در پنج طبقه آغاز شد، این بیمارستان ازلحاظ کمی و کیفی ازجمله واحدهای مجهز درمانی است که به ازای هر تخت بیمارستانی حدود 10 میلیارد ریال هزینه برآور شده است.