زمان : 16 Azar 1396 - 09:44
شناسه : 142856
بازدید : 5818
معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، میلاد با سعادت نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفت معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، میلاد با سعادت نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفت

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، طی پیامی میلاد با سعادت نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفت
بنام خداوند بخشنده مهربان
امشب آسمان و زمین نور باران خواهد شد، امشب فرشته ها به دستور خداوند بخشنده مهربان به زمین خواهند آمدتا پرستاری کنند از آمنه(س) مادری که پیامبر رحمت، مهربانی و بخشندگی را به دنیا آورد. در هفدهم ربیع اول سال عام الفیل محقق شد وعده الهی که صدها سال قبل توسط پیامبران حضرت موسی(س) و عیسی(س) نوید آن را داده بود و آخرین فرستاده خود را برجهانیان فرو فرستاد.

پیامبر رحمت، عطوفت و مهربانی، رسول صلح و دوستی، فرستاده مردانگی ویتیم یتیم نوازی و در یک کلام انسانی به تمام صفات ذات اقدس الهی در وجودش متبلور گردیده است. پیامبری که دو بار متولد شد یک بار از رحم پاک مادر ویک بار در غار حرا و مبعوث شد به رسالت الهی
مطالعه و دقت نظر در تاریخ اسلام و زندگی ایشان سرشار از درس زندگی است، مشق بندگی باری تعالی، دریای رحمت و مهربانی وبخشندگی وگذشت، اقیانوسیه از صبر و بردباری در شروع رسالت آشکارش و اولین نامه رسمی بعد از مبعوث شدن دعوت کردن سران قدرت وحکومت ها را به صلح و دوستی، به پذیرش رسالتش از سوی خداوند بزرگ، حرکتی که مورد تایید است برسیاست اسلام عزیز، که اسلام دین صلاح ودوستی است. اسلام دین حفظ ارزش های الهی و جایگاه ویژه انسانی است.

اینجانب ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم محمد مصطفی(ص) و همچنین ولادت با سعادت رئیس فقه جعفری حضرت امام جعفر صادق(ص) برتمامی مردم عزیز به ویژه خانواده محترم شهدا، جانبازان وایثارگران، کسبه و بازاریان، کارگران، کارکنان و کارمندان، دانش آموزان و دانشجویان و خانواده بزرگ ایرانی به ویژه همشهریانم در شهرستان طبس از دیهوک و دستگردان و بخش مرکزی تا شهرهای طبس، عشق آباد و دیهوک آرزومندم همواره عطوفت، مهربانی و بخشندگی خداوند بخشنده مهربان در زیر سایه همدلی و همزبانی باریدن داشته باشد، تا بیش از پیش شاهد رونق کسب و کار، تولید و اشتغال در شهرستان پهناور وسرشار از ظرفیت و پتانسیل و نعمت الهی باشیم.
انشاءالله

"سید مهدی طلائی مقدم
معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس"