زمان : 11 Azar 1396 - 22:11
شناسه : 142752
بازدید : 5194
افتخارآفرینی عضو هیات علمی دانشگاه علم وهنر در جشنواره ملی قرآن و عترت افتخارآفرینی عضو هیات علمی دانشگاه علم وهنر در جشنواره ملی قرآن و عترت «محمدصالح شرافت» عضو هیات علمی دانشگاه علم و هنر به عنوان تنها نماینده استان در اولین جشنواره ملی قرآن و عترت ویژه اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور حائز رتبه دوم رشته نهج البلاغه شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و هنر، این جشنواره با هدف نشر و گسترش فرهنگ قرآن و عترت در دانشگاه‌های سراسر کشور برنامه‌ریزی شده و همه ساله با میزبانی یکی از دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان با رقابت بیش از 320 هزار نفر دنبال شد و در نهایت، هزار و 8 نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

گفتنی است برگزیدگان رشته نهج البلاغه ویژه اساتید به ترتیب؛ رتبه نخست: محمد رضا شریف از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رتبه دوم: محمد صالح شرافت از دانشگاه علم و هنر، رتبه سوم: زینب روستایی از دانشگاه علوم ومعارف قرآنی اعلام شد.
آیین افتتاحیه سی و دومین جشنواره ملی قران و عترت دانشگاهیان در تالار اندیشه حوزه هنری با حضور حجت الاسلام محمد محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و محمدرضا داود آبادی فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مهدی بحرالعلوم دبیر جشنواره و ریاست مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت و دانشجویانی از سراسر کشور در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد.

این جشنواره که اولین دوره آن امسال به میزبانی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در تهران برگزار شد، در سه بخش و 10 رشته برگزار شد که شامل بخش آوایی(قرائت تحقیق/ قرائت ترتیل/ حفظ پنج جزء/ حفظ 15 جزء / حفظ کل)، بخش معارف قرانی و سیره معصومین(ع)(ترجمه و تفسیر قرآن کرم/نهج البلاغه) و بخش پژوهشی(شامل رشته‌های مقاله‌نویسی/تالیف کتاب/بررسی و نقد کتاب) برگزار شد.