زمان : 10 Azar 1396 - 21:50
شناسه : 142733
بازدید : 5770
 عملکرد کارگاه های هفتگی فرهنگسراها را مورد ارزیابی قرار می دهیم مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد: عملکرد کارگاه های هفتگی فرهنگسراها را مورد ارزیابی قرار می دهیم مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد: عملکرد کارگاه های هفتگی فرهنگسراها را مورد ارزیابی قرار می دهیم

به گزارش روابط عمومی سازمان فاو شهرداری یزد، مدیر عامل این سازمان طی جلسه ای که صبح امروز با خانم دکتر حصیب کارشناس دوره های آموزشی خانواده و کودک در فرهنگسراهای واحد اجتماعی این سازمان داشت گفت: آنچه برای سازمان مهم است ؛ عملکرد اساتید و نحوه بازخورد آن در جامعه می باشد، اینکه ما بصورت هفتگی دوره ها و کلاس های آموزشی را برگزار کنیم اما در کنار آن آمار پژوهشی و علمی نداشته باشیم ، نمی توانیم از ضعف ها،نقاط قوت کار و اثر بخشی آن اطلاع داشته باشیم. به زودی همکاران واحد اجتماعی این پژوهش را در قالب نظر سنجی و بازسنجی انجام خواهند داد.

خانم دکتر حصیب نیز ضمن ابراز امیدواری ، از استقبال پرشور بانوان شهر خصوصا منطقه اسکان و آزاد شهر خبرداد. دکتر حصیب متقاضی مستندسازی جلسات و تهیه پرسشنامه و نمودار جهت بررسی رضایت شهروندان از کارگاه های مذکورشد.

گفتنی است کارگاه آموزشی "طعم زندگی" با موضوع های خانواده، نوجوان و کودکان  یکشنبه ها بصورت رایگان در فرهنگسرای خانواده برگزار می گردد.