زمان : 21 Aban 1396 - 09:57
شناسه : 142444
بازدید : 8150
در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای صورت گرفت: تشکیل ستاد صيانت از حريم امنيت عمومی و حقوق شهروندی در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای صورت گرفت: تشکیل ستاد صيانت از حريم امنيت عمومی و حقوق شهروندی مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه ای استان از تشکیل ستاد صيانت از حريم امنيت عمومی و حقوق شهروندی در این اداره کل خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد : افضلی در تکمیل خبر گفت:کمیته ستاد صيانت از حريم امنيت عمومی و حقوق شهروندی با حضور معاون اداری و پشتیبانی،معاونت آموزش ،پژوهش و برنامه ریزی ، دبیر کمیته ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و سایر اعضاء در اداره کل تشکیل شد.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای افزود: باعنایت به ارزیابی بعمل آمده از سوی دبیرخانه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان در سال 1395از ادارات استانی ، اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد موفق به کسب عنوان دستگاه برتر در دو حوزه حجاب و عفاف و صیانت ازحقوق شهروندی گردیده است .

درادامه دبیر ستادبه ارائه گزارش در خصوص نقاط قوت وضعف اداره در دوحوزه پرداخته وسپس اعضاء ستاد نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را جهت ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات در حوزه ستاد صیانت وحجاب وعفاف ارائه نمودند.

در پایان جلسه توسط مدیر کل  از زحمات اعضاء ستاد با اهداء لوح تقدیر تجلیل به‌عمل آمد.