زمان : 10 Aban 1396 - 11:02
شناسه : 142331
بازدید : 7665
برگزاری مسابقه کتابخوانی «مسافر کربلا» در کتابخانه‌های عمومی ابرکوه رئیس اداره کتابخانه‌های این شهرستان خبر داد؛ برگزاری مسابقه کتابخوانی «مسافر کربلا» در کتابخانه‌های عمومی ابرکوه مسابقه کتابخوانی از کتاب «مسافر کربلا»؛ زندگی‌نامه و خاطرات شهید علیرضا کریمی، در کتابخانه‌های عمومی ابرکوه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، قاسم برزگر، رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان ابرکوه با  اعلام این خبر فوق افزود: به منظور تشویق جامعه به کتابخوانی و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر، همزمان با ایام سوگواری ماه محرم و صفر مسابقه کتابخوانی ویژه نوجوانان و جوانان از سنین 13تا 25سال، از کتاب «مسافر کربلا» زندگی نامه و خاطرات شهید علیرضا کریمی، برگزار می‌شود.

وی شیوه‌های شرکت در مسابقه را ارسال دلنوشته خطاب به شهید کریمی با در نظر گرفتن محتوای کتاب، معرفی اجمالی کتاب و انتشار عکس و فیلم از کتاب در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد و اظهار داشت: این مسابقه با مشارکت اداره کتابخانه‌های عمومی و  بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابرکوه برگزار می‌شود و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

برزگر خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه، برای دریافت کتاب می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابرکوه مراجعه کنند.