زمان : 10 Aban 1396 - 11:01
شناسه : 142326
بازدید : 36300
برگزاری اولین دوره مسابقه روزنامه دیواری با موضوع کتابخوانی در تفت به همت اداره کتابخانه‌های عمومی تفت برگزاری اولین دوره مسابقه روزنامه دیواری با موضوع کتابخوانی در تفت اولین دوره مسابقه روزنامه دیواری ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوره اول تفت، به همت اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان و همزمان با هفته گرامیداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، هادی قاسمی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تفت با اعلام این خبر افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید از کودکی و نوجوانی در دانش‌آموزان نهادینه شود و اقدامات فرهنگی در حوزه کتاب و مطالعه، کمک شایانی به این امر مهم خواهد کرد.

وی با تشریح شرایط و نحوه برگزاری مسابقه روزنامه‌دیواری با موضوع کتابخوانی در تفت، گفت: این مسابقه در مقطع تحصیلی متوسطه دوره اول و همزمان با هفته گرامیداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» در بین دانش‌آموزان مدارس و اعضای کتابخانه‌های عمومی در قالب گروه‌های 2 تا 4 نفره برگزار خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت در ادامه تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را با موضوع «کتاب؛ یارمهربان» و «کتاب خواندن؛ توسعه و پیشرفت» به کتابخانه‌های عمومی شهرستان ارسال کنند.

وی اظهار داشت: علاقه‌مندان باید مطالب خود را در قالب مقوایی با ابعاد 70 در 100 سانتی‌متر و با خط خوانا تنظیم کنند و در این خصوص، مجاز به استفاده از بریده نشریات، نقاشی و سایر خلاقیت‌های هنری نیز هستند.

قاسمی با بیان اینکه مطالب باید متناسب با موضوعات اعلام شده و از منابع معتبر استخراج شود، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به کتابخانه‌های عمومی شهرستان 20 آبان‌ماه همزمان با اولین روز از هفته گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار است و آثار رسیده در طول این هفته در کتابخانه‌های عمومی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و از برگزیدگان با حضور مسئولان تقدیر خواهد شد.